Lumia X طی یک اشتباه معرفی شد - تکفارس 
Lumia X طی یک اشتباه معرفی شد - تکفارس 

Lumia X طی یک اشتباه معرفی شد

محمدرضا قدمگاهی
۱ بهمن ۱۳۹۴ - 13:09
Lumia X طی یک اشتباه معرفی شد - تکفارس 

طی یک اشتباه خنده دار شعبه چینی شرکت ردموند، مایکروسافت ناخواسته از گوشی هوشمند و دهمین نسل از سری لومیا معرفی نمود.

این اشتباه مضحک که توسط این شعبه چینی رخ داده بود توسط یک ویدیو بود. این ویدیو که محتوای آن برنامه راهبردی این شرکت بود، حاوی بیانیه ای بود که در رابطه با گوشی Lumia X صحبت می کند.

شایان ذکر است که در این ویدیو مستقیما به لومیا ایکس اشاره نشد اما اعلام شد که علاوه بر لومیا ایکس دو دستگاه دیگر از جمله Lumia 950 XL و Acer Jade Primo نیز در برنامه Contium گنجانده شدند.

 

متن این بیانیه که به اشتباه منتشر شد به صورت زیر است:

Homemade Welcome Mobile phone Continuum, this function can convert your phone large screen projector and utilities. Use dock or adapter to connect to a TV or monitor, and then use your application on a larger screen and view your content. You can also make your mouse and keyboard computer phone has the same powerful features, such as production of Office documents, send e-mail, and even type text messages. Upon completion, the file will be saved on your phone, you can continue working. Of course, you can watch videos, view photos, surf the Web and so on. Note: This feature requires a compatible mobile device is intended for use, for example Lumia 950/XL, Lumia Phone X and Acer Jade Primo

ترجمه(خلاصه): حالا دیگر وقت آن است که برنامه های موبایل خود را در صفحه های بزرگتری کنترل کنید. این همان چیزی است که شما می خواستید. اکنون با یک کیبورد فیزیکی درست مانند کامپیوتر به وسیله گوشی موبایلتان ایمیل بفرستید و پیامک ارسال کنید. با این پرژکتور به تماشای ویدیو بپردازید و اسناد ورد و پاورپوینت خود را در سایز بزرگ تر چک کنید.

شرکت کانتیوم این امکان را برای سه دستگاه مذکور در بالا، فراهم کرده که این سه دستگاه دارای پرژکتور های با کیفیت اچ دی باشند. باید در روز های آتی شاهد اخبار ها و گوش زد هایی از سوی مایکروسافت باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.