گوشی هوشمند لومیا ۶۵۰ ماه آینده معرفی می‌شود - تکفارس 
گوشی هوشمند لومیا ۶۵۰ ماه آینده معرفی می‌شود - تکفارس 

گوشی هوشمند لومیا ۶۵۰ ماه آینده معرفی می‌شود

مبین محمدی
۲۷ دی ۱۳۹۴ - 15:28
گوشی هوشمند لومیا ۶۵۰ ماه آینده معرفی می‌شود - تکفارس 

شرکت مایکروسافت علاوه بر زمینه سیستم عامل پس از وارد شدن به دنیای گوشی‌های هوشمند و ارائه دستگاه‌های ویندوزی محبوبیت خوبی را بین کاربران کسب کرده است، البته این عمل می‌تواند به لطف سیستم عامل ویندوز باشد. در طول چند هفته گذشته شایعات متعددی درباره گوشی هوشمند لومیا ۶۵۰ که محصول آینده مایکروسافت است منتشر شده است و اکنون با توجه به شایعات جدید دستگاه فوق قرار است که در اول فوریه برابر با ۱۲ بهمن ماه به صورت رسمی معرفی می‌شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اگرچه لومیا ۶۵۰ دارای مشخصات بالایی نیست و از دسته گوشی‌های هوشمند میان رده به شمار می‌آید اما هم برای مایکروسافت و هم برای طرفداران بسیار مهم است. متاسفانه تاکنون هیچگونه جزئیات خاصی از مشخصات این دستگاه فاش نشده است اما شایعات جدید چیزهایی را درباره قیمت آن اعلام کرده‌اند. البته مراسم خاصی برای معرفی و رونمایی وجود ندارد و طی عنوان مقاله‌ای در وبلاگ‌ اختصاصی و همچنین دیگر رسانه‌ها معرفی می‌شود.

علاوه بر این گزارشات خبر از لغو شدن لومیا ۷۵۰ و ۸۵۰ را می‌دهند و در کنگره جهانی موبایل سال جاری انتظار فراوانی را از مایکروسافت نخواهیم داشت، رسانه انگلیسی زبان جی‌اس‌ام ارینا به این موضوع اضافه کرده است که لومیا ۶۵۰ اولین و آخرین گوشی هوشمند مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ است.

قرار بر این است که لومیا ۶۵۰ با قیمت ۲۲۲ دلار و سیستم عامل ویندوز ۱۰ روانه بازار اروپا شود که الیته هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.