گوشی هوشمند Z3 سامسونگ در سه ماهه جاری روانه بازار اروپا می‌شود - تکفارس 
گوشی هوشمند Z3 سامسونگ در سه ماهه جاری روانه بازار اروپا می‌شود - تکفارس 

گوشی هوشمند Z3 سامسونگ در سه ماهه جاری روانه بازار اروپا می‌شود

مبین محمدی
۲۵ دی ۱۳۹۴ - 00:37
گوشی هوشمند Z3 سامسونگ در سه ماهه جاری روانه بازار اروپا می‌شود - تکفارس 

شرکت سامسونگ به عنوان یک سازنده گوشی‌های هوشمند که بخش عمده‌ای از بازار موبایل را در دست دارد علاوه بر عرضه محصولات پرچم دار دستگاه‌های میان رده را هم برای کاربران و طرفداران عرضه می‌کند. اگر به یاد داشته باشید این شرکت گوشی هوشمند Z3 را در اکتبر گذشته معرفی کرد و اکنون به نظر می‌رسد که برای عرضه به بازار آماده شده است. غول تکنولوژی قصد دارد که این دستگاه را در ابتدا روانه بازار اروپا کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

باتوجه به گزارشات اخیر منتشر شده گوشی هوشمند Z3 در ده بازار اروپایی مختلف در سه ماهه اول سال جاری عرضه می‌شود، البته اندونزی هم عضوی از این لیست است.

این گوشی هوشمند همراه با سیستم عامل تایزن و صفحه نمایش ۵ اینچی Super AMOLED از نوع اچ دی و وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پای خود را به بازار باز خواهد کرد. قدرت این دستگاه توسط پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳GHz تامین می‌شود و دارای حافظه داخلی ۸ گیگابایتی خواهد بود، البته حافظه ذکر شده با اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است و تا سقف ۱۲۸ گیگابایت را نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین Z3 دارای دوربین دوگانه بوده و دوربین جلویی یا سلفی آن ۵ مگاپیکسل است که برای مکالمه تصویری و عکاسی سلفی مناسب است، علاوه بر این در پشت دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که با فلش LED کیفیت دو چندانی را در زمان نور کم به ارمغان می‌آورد. متاسفانه هنوز هیچ جزئیاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه دستکاه فوق منتشر نشده است اما به محض انتشار اخبار جدید ما شما را در تکفارس مطلع خواهیم کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.