دل لپ تاپ ۲۰۰ دلاری ویندوز ۱۰ را معرفی کرد - تکفارس 
دل لپ تاپ ۲۰۰ دلاری ویندوز ۱۰ را معرفی کرد - تکفارس 

دل لپ تاپ ۲۰۰ دلاری ویندوز ۱۰ را معرفی کرد

مبین محمدی
۱۹ دی ۱۳۹۴ - 17:30
دل لپ تاپ ۲۰۰ دلاری ویندوز ۱۰ را معرفی کرد - تکفارس 

همانطور که می‌دانید این روزها لپ تاپ‌های متنوعی توسط شرکت‌های گوناگونی ساخته می‌شوند، البته این لپ تاپ‌ها ممکن است مخصوص هرکاری باشند، با این حال اگر به دنبال یک لپ تاپ ارزان هستید بهتر است به دستگاه جدید شرکت دل نگاهی داشته باشید. این شرکت امروز لپ تاپ Inspiron 11 3000  را معرفی کرد که قیمت بسیار مناسبی دارد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

قدرت این لب تاپ‌های جدید شرکت دل توسط پردازنده سلرون تامین می‌شود و در واقع قیمت بسیار ارزان ۱۹۹ دلاری را دارا هستند. البته برای دستگاه فوق تخفیف سنگینی در نظر گرفته شده است.

چندی پیش نسخه ۲۰۱۵ لپ تاپ Inspiron 11 3000 شرکت دل روانه بازار شد که دارای پردازنده ۱-۲ شرکت اینتل یعنی Core i3 بود. اکنون نسخه ۲۰۱۶ لب تاپ Inspiron 11 3000 همه چیز را عوض کرده است، صفحه نمایش دستگاه لمسی شده و پردازنده فوق مقداری کم قدرت تر از گذشته است. صفحه نمایش دستگاه ۱۱٫۶ اینچ با وضوح ۱,۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل بوده و مجهر به رم ۲ گیگابایتی است.

dellinspiron11-2-970x647-c

 

تا به اینجای کار واضح است که دستگاه فوق قیمت پایینی دارد اما به نظر می‌رسد که صفحه کلید آن قدری بزرگ‌تر است و علاوه بر این رنگ‌های پلاستیکی ابه آن اضافه شده که شامل قرمز،آبی و سفید نیز می‌شود.  از پورت‌های موجود آن می‌توان به پورت HDMI و یک پورت USB 3.0 اشاره کرد.

با تمامی گفته‌ها ارزش دستگاه بسیار خوب است و از جمله کارهای راحت آن می‌توان به مرور وب اشاره کرد. مهم تر از هر چیز دیگری لپ تاپ Inspiron 11 3000 دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ بوده که بزرگ‌ترین معیار آن برای خرید بسیاری از کاربران است. با این حال کم کردن قدرت و پایین آوردن رنج قیمت این لپ تاپ می‌تواند کار مهمی باشد و بسیاری از کاربران را راضی به خرید کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.