بررسی مادربرد سری ویندوز QUO - تکفارس 
بررسی مادربرد سری ویندوز QUO - تکفارس 

بررسی مادربرد سری ویندوز QUO

پژمان زرینی
۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - 19:23
بررسی مادربرد سری ویندوز QUO - تکفارس 

بررسی مادربرد سری ویندوز QUO

QUO یک شرکت شخصی است که به تازگی از مینی مادربرد خود رونمایی کرده است این شرکت تا به حال در این عرصه کار بسیار بزرگی نداشته اما طوری که خود اعلام کرده این یک مادربرد کوچک فوق العاده از آب در میاید حال به بررسی این مادربرد میپردازیم:

اعلام شده که این مادربرد قادر است هر سیستم عاملی را در ۱۰ ثانیه بوت کند و این مادربرد سری ویندوز ساخته شده و از هر سیستم عاملی پشتیبانی میکند شما میتوانید بر روی این مادربرد بدون نیاز به هیچ درایوری ویندوز های XP , 7 , 8 , vista , aos ,linux,android و نصب کنید !!! و مثلا برای پخش صدا یا … نیاز به نصب درایور های مختلف ندارید .

QUO Projectq خود را به عنوان کامل به عرصه تکنولوژی معرفی کرده است و این مادربرد از شرکت های چینی ، آمریکایی و رومانیایی مورد آزمایش قرار گرفته و نمره خوبی دریافت کرده است و چیزی که بسیار جالب میباشد ۳ سال گارانتی تعویض این مادربرد است ! نام اصلی این مادربرد z77 است که از چیپ ست های اینتل پشتیبانی میکند و از پردازنده های ایوی پل بنا شده است .

این شرکت اعلام کرده که تعدادی محدود بصورت سفارشی (سیلورستونه) از این مادربرد عرضه خواهد شد و این مادربرد ها بیشتر برای برنامه نویسی ساده و تحت وب مناسب است.

QUO  اعلام کرد که این مادربرد ها بسیار مهم هستند و هر کدارم دارای شناسنامه و سند و فروش آزاد این مادربرد ممنوع است و اگر کسی قصد فروش این مادربرد را داشته باشد فقط باید به شرکت QUO بفروشد و فروش آزاد بصورت کامل ممنوع است !

برای خرید این مادربرد باید ۲۵۰۰$ بپردازید و اگر بخواهید سند این مادربرد را به نام خود بزنید باید ۲۱۹$ با یک تعهد به شرکت QUO بدهید تا این مادربرد به شما تعلق گیرد !!!

مشخصات کوچک : ۴۰۰ و ۸۰۰، DVI، USB 3.0، LAN اینتل UEFI/Bios

پشتیبانی ها : MicroAtx و Gigabyte Usa

اسپانسر مالی : Kickstarter

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.