قیمت ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ نسل اول به ۱۰۰ دلار کاهش یافت - تکفارس 
قیمت ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ نسل اول به ۱۰۰ دلار کاهش یافت - تکفارس 

قیمت ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ نسل اول به ۱۰۰ دلار کاهش یافت

یاشار فتحعلی زاده
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - 13:18
قیمت ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ نسل اول به ۱۰۰ دلار کاهش یافت - تکفارس 

در سالی که گدشت کمپانی موتورولا نسل دوم ساعت های هوشمند خود را به جهانیان معرفی نمود. این ساعت قدرت‌مند‌ و شکیل، موتو ۳۶۰ نسل دوم نام داشت. حال این کمپانی در یک اقدام جالب، موتو ۳۶۰ نسل اولی را به ۱۰۰ دلار کاهش داده است. با ما همراه باشید تا در مورد این خبر بیشتر بدانید.

تقریبا زمان زیادی تا عید کریسمس باقی نمانده و همین امر باعث شده تا مانند سال های گذشته، کمپانی های بزرگ، محصولات خود را با قیمتی کمتر در بازار به فروش برسانند. تقریبا محصولات تازه عرضه شده در صورت فروش کم با تخفیفات یا هدایایی در ویترین ها قرار می‌گیرند و محصولات قدیمی‌تر نیز با تخفیفاتی که میزان درصد تخفیف به خاک خوردن محصول در انبار بستگی دارد، در معرض فروش قرار داده می‌شوند.

ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ نسل اولی نیز در پیرو این عمل، تخفیف جانانه ای خورده تا کسانی که علاقه دارند، برای دوستان یا فامیلان خود هدیه تهیه کنند، یک کادویی ارزشمند برای آن‌ها خریداری نمایند.

در گذشته، قیمت این ساعت هوشمند، ۲۴۹.۹۹ دلار بود که اگر دقت کنید، با یک حساب سر انگشتی چیزی در حدود ۱۵۰ دلار تخفیف خورده و این یعنی چقدر کمپانی علاقه دارد تا انبار های خود را از این محصول خالی کرده و آن ها را به فروش برساند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.