Pinterest می‎‌‌تواند برای شما چیز هایی را پیدا کند که شما از توصیف‌شان عاجزید - تکفارس 
Pinterest می‎‌‌تواند برای شما چیز هایی را پیدا کند که شما از توصیف‌شان عاجزید - تکفارس 

Pinterest می‎‌‌تواند برای شما چیز هایی را پیدا کند که شما از توصیف‌شان عاجزید

یاشار فتحعلی زاده
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - 12:20
Pinterest می‎‌‌تواند برای شما چیز هایی را پیدا کند که شما از توصیف‌شان عاجزید - تکفارس 

Pinterest – که به تازگی اعلام کرد در حال حاضر، هر ماهه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، یک ابزار جدید جستجو را در دسترس کاربران خود قرار داده که به وسیله‌ی این موتور جستجو می توان اشیا را سرچ کرد. این موتور جدید قرار است که هم قابل استفاده در موبایل باشد و هم در وب از آن استفاده کرد. با ما همراه باشید تا در مورد این ابزار جستجو بیشتر بدانید.

همانطور که خواندید این سایت جامعه‌ی مجازی ابزار جستجویی ساخته که می‌تواند اشیای موجود در یک تصویر را که خود Pinterest از آن به “شما حرفی برای توصیف آن ندارید” یاد کرده، سرچ نماید.

در یک بلاگ، کمپانی در مورد موتور خود گفته:

گاهی اوقات در سایت اتفاق افتاده که شما یک وسیله یا چیزی را مشاهده نموده و از آن خوشتان بیاید و به دنبال نام آن بگردید. شما نمی‌دانید که چطور می‌توان آن را در دنیای واقعی پیدا کرد و یا چه نامیده می‌شود. برای مثال یک لوستر را مشاهده می‌نمایید که در یک تصویر وجود دارد یا فردی را مشاهده می‌کنید که کفشی را به پایش کرده که شما به دنبال چنین کفشی می‌گردید.

تکفارس 4

اگر به تصویر بالا دقت کنید، ابزار جدید جستجو به شما اجازه می‌دهد که قسمتی از تصویر را که در آن آیتم مورد علاقه‌ی شما وجود دارد، انتخاب کرده و آن را جستجو کنید. موتور تصاویر مشابه به چیزی را که انتخاب نموده اید، پیدا کرده و به نمایش قرار می‌دهد، سپس به شما نام آیتم و همچنین محل پیدا کردن آن را اعلام می‌کند. شما حتی می‌توانید نتایج را ویرایش کرده و با توجه به موارد مد نظر خود، جستجو کنید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.