بررسی دقیق مادربرد گیمینگ Msi - تکفارس 
بررسی دقیق مادربرد گیمینگ Msi - تکفارس 

بررسی دقیق مادربرد گیمینگ Msi

پژمان زرینی
۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - 17:05
بررسی دقیق مادربرد گیمینگ Msi - تکفارس 

بررسی دقیق مادربرد گیمینگ Msi

در این پست سری جدید مادربرد گیمینگ ام اس ای به نام King که فقط برای بازی ساخته شده اند را به شما معرفی میکنیم :

pic1

بهترین گیمینگ مادربرد

بالاترین سرعت ممکن عملکرد با تراشه کشنده E2200

شبکه اختصاصی ویژه گیمینگ بورد

استاندارد ترین قطعات Military Class III دارای گواهینامه ProG ISEE

پورت جداگانه USB و … برای وسایل جانبی گیمینگ

بهینه سازی شده با قدرتمند ترین و بهترین گرافیک های جهان

بهینه سازی شده برای استفاده چند گرافیک

کارایی بالا با استفاده از OC Genie II

صدای روان بدون قطعی با استفاده از Sound Blaster

پشتیبانی از حافظه های DDR3-v4 3000MHzبرای کاهش زمان بارگزاری و جابه جایی

pic2

Killer E2200 چیست ؟

Killer E2200 یک تراشه با طراحی فوق العاده و دقیق برای بازی های تحت شبکه و اینترنتی میباشند.

این تراشه علاوه بر شناسایی فایل های بازی میتواند کمک زیادی به سرعت گیم و رفع لگ باشد این قابلیت به وسیله Advanced Stream Detect انجام میشود که فایل های مربوطه را سری تر و بهتر به خروجی میرساند و

بدین ترتیب بازی ها و گفت و گو های زنده شتاب بخشی شده و از هرگونه تاخیر و لگ ممانعت به عمل می آید. این تراشه قابل کنترل ترین و بهینه ترین تراشه شبکه حال حاضر جهان محسوب می شود.

شاید در بازی با مشکلاتی مانند DC شدن بر خورد کرده باشید اما این تراشه پهنای باند را به صورتی پخش میکند که هیچ مشکلی نداشته باشید و در هنگام بازی از نهایت پهنای باند خود میتوانید استفاده کنید.

pic4  pic3

پورت های گیمینگ

شاید با موس ها کنترل ها و … خود به مشکل برخورد کرده اید و مادربرد شما نمیتواند از ان ها پشتیبانی کنید یا هنگام بازی با قطعی مواجه هستید ؟

این مشکل را MSI FPS up بصورت کامل حل کرده و شما میتوانید از وسیله های حرفه ای ( ۵۰۰ الی ۱۵۰۰) هرتز استفاده کنید !

مزایای پورت جداگانه

•          ارسال و دریافت بالا تر

•          اجرای روان تر بازی ها

•          عکس العمل سریع و دقیق

مزایای فنی:

•          ۳ برابر طلای بیشتر نسبت به پورت های عادی

•          طول عمر بیشتر تا ۱۰ برابر

•          مقاوم در برابر اکسیداسیون و خوردگی

pic5

Sound Blaster Cinema

شاید در خیلی از بازی ها صدا های زیاد شما را گیج کند یا صدای مورد نظر مانند صدای پای دشمن که میخواهید بشنوید را نتوانید به خوبی بشنوید اما این تراشه با قابلیت SB Cinema شما میتوانید با هر وسیله صدایی باشد ( اسپیکر ، هدست ، و … ) این صدا ها را جدا گانه کم و زیاد کنید ! و یا این صدا ها را با شفافیت بالایی بشنوید و هنگام پخش این صدا ها قبل از رسید به گوش شما باز سازی خواهد شد و به صدای کریستال تبدیل میشود.

pic7  pic6

با Sound Blaster Cinema دو گوش دیگر به گوش های شما هنگام بازی اضافه خواهد شد.

pic9

بهینه سازی شده برای استفاده از چند کارت گرافیکی

مادربوردهای گیمینگ MSI با چیپست   Z77کمپانی اینتل دارای یک یا چند شکاف PCI-E 3.0 می باشند که با توجه به چیدمان مناسب که امکان تهویه مناسب به کارت های گرافیکی میدهند، شما را قادر می سازند تا به راحتی از دو یا سه کارت گرافیکی بصورت همزمان استفاده نمایید.

این مادربرد بصورت کامل از فناوری nVIDIA SLIو AMD Crossfire پشتیبانی میکند و این باعث کاهش کار بیهوده گرافیک های شما میشود.

pic10

خازن های Hi-C CAP

Hi-C CAPها خازن هایی کوچک ولی با کارایی بسیار بالا هستند. این خازن ها علاوه بر این با سایز کوچک خود امکان نصب خنک کننده های بزرگ را بر روی پردازنده می دهند، دارای راندمان انرژی ۹۳% می باشند.به لطف این خازن ها، مادربورد های   MSIبیشترین بازدهی انرژی را در جهان دارند.

چوک های  Super Ferrite

این چوک ها بصورت کامل رسانا هستند و از دمای بسیار پایینتر استفاده میکنند تا شروع به کار کنند و خیلی بیشتر از چوک های دیگر انرژی بیشتری تولید میکنند و این باعث افزایش بازدهی و قابلیت اورکلاک میشود.

pic11

استاندارد Military Class III

این استاندارد مربوط به استفاده از بهترین قطعات و با کیفیت ترین قطعات است که در حال حاضر فقط بر روی قطعات شرکت MSI قرار میگیرد و این قطعات موجب طول عمر سیستم نیز میشود

DRMOSها نسل جدید ماسفت ها هستند که در مدار تغذیه پردازده کاربرد دارند. DRMOSها دارای دمای عملکرد پایینتر بوده و دارای بیشترین بازدهی انرژی هستند. طراحی ۳ در ۱ این تراشه ها به شما این امکان را می دهد که رکوردهای جهانی را به چالش بکشید.

خازن های آلمینیومی جامد

 خازن آلمینیومی با طول عمر ۱۰ سال و با مقاومت ESR قدرتمند ترین خازن موجود در جهان است !

OC Genie II

کمپانی MSI نخستین کمپانی در جهان می باشد که قابلیت اورکلاک خودکار را بر روی مادربوردهای خود قرار داده است. اکنون فناوری OC Genie II بر روی مادربوردهای سری گیمینگ MSI نیز تعبیه شده است تا کاربران بتوانند تنها با فشردن دکمه قرار داده شده بر روی مادربورد یا گزینه بایوس سیستم خود را اورکلاک کنند و کارایی سیستم را تا ۳۶% افزایش دهند.

pic12

پشتیبانی از حافظه های سریع   DDR3تا ۳۰۰۰MHz

دیگر با این مادربرد هیچ Loading ندارید !

pic13

هیت سینک اژدها

این محصول فوق العاده، دارای هیت سینک بسیار زیبایی می باشد، هیت سینکی که از سمبل اژدهای گیمینگ MSI ساخته شده است. این هیت سینک بزرگ می تواند انتقال حرارت بالایی فراهم کرده و شما را قادر سازد تا بصورت ۲۴ ساعته از بازی کردن لذت ببرید.

کنترل کامل فن ها

فناوری Total Fan Control به شما این امکان را می دهد که کنترل سرعت تمامی فن های سیستم را بر عهده بگیرید و تعادل مناسبی میان صدای فن ها و کارایی آنها برقرار نمایید. همچنین شما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به فن ها را بصورت نمودار در اختیار داشته باشید، کنترل کامل.

بایوس گرافیکی

Click Bios II یک بایوس گرافیکی، ساده و پر امکانات را در مقابل بایوس های قدیمی برای شما به ارمغان می آورد.این بایوس از طیف وسیعی از قطعات نظیر هارد های ۳ ترابایتی پشتیبانی کرده و زمان های مختلفی را تحت پوشش قرار می دهد.

شارژ سریع قطعات

بویسیله قابلیت Super Charger این مادربوردها شما می تواند در مدت زمان بسیار کمتری قطعات خود نظیر تبلت، گوشی هوشمند و دسته بازی را شارژ کنید.شارژ سریع این قطعات حتی در زمان خاموش بودن سیستم نیز میسر می باشد، دیگر نیازی به پریزهای دیوار نیست…

pic14

ابزار اورکلاک

مادربوردهای گیمینگ   MSIدارای برخی امکانات ویژه اورکلاک می باشند. این امکانات موجب افزایش پایداری و کمک در حل مشکلات پیش آمده می شوند و امکان مدیریت و نظارت بیشتر بر سیستم را به شما می دهند.

بدین ترتیب علاوه بر اینکه با خیال آسوده می تواند به بازی کردن ادامه دهید، بلکه ابزار لازم برای نظارت و افزایش کارایی بیشتر سیستم خود را نیز در اختیار دارید.

pic15

pic16

pic17

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.