Apple Watch Hermes collection به قیمت ۱۱۰۰ دلار عرضه شد - تکفارس 
Apple Watch Hermes collection به قیمت ۱۱۰۰ دلار عرضه شد - تکفارس 

Apple Watch Hermes collection به قیمت ۱۱۰۰ دلار عرضه شد

یاشار فتحعلی زاده
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - 08:58
Apple Watch Hermes collection به قیمت ۱۱۰۰ دلار عرضه شد - تکفارس 

در کنار معرفی خیلی از محصولات جدید، کمپانی اپل در کنفرانس خبری خود که در ۹ سپتامبر گذشته برگزار شد، اعلام کرد که قرار است با برند مشهور هرمس که در زمینه مد فعالیت می کند، همکاری کند و ساعت هوشمند شکیل و زیبایی را بسازنند. هرمس با این همکاری قرار شد اولین ساعت هوشمند خود را بسازد و طبق اخبار ساخت این ساعت تمام شده است. مطابق با وب سایت شرکت هرمس ساخت ساعت جدید که Apple Watch Hermes collection نام دارد، به اتمام رسیده و قرار است در ۱۰ استایل مختلف عرضه گردد. قیمت این ساعت های شکیل از ۱۱۰۰ دلار شروع می شود و گفته شده که در ساخت تمام ساعت های هوشمند هرمس از فولاد ضد زنگ استفاده شده، اما تفاوت در بند های آن ها است. در بند این ساعت ها از چرمی با کیفیت عالی استفاده شده است.

با قیمت پایه شما یک ساعت ۴۲ میلی متری دریافت خواهید کرد و می توانید میان رنگ های قهوه ای و رنگ سیاه یکی را انتخاب کنید، در حالی که ساعت ۳۸ میلی متری یک دیگر به رنگ نارنجی مایل به قرمز در کنار دو رنگ قبلی دارد.

در انتخاب بعدی مدلی به قیمت ۱۲۵۰ دلار وجود دارد، که می توانید از طراحی خاص آن لذت ببرید. این طراحی به حالتی است که بند دو دور به دور مچ شما بسته می شود و یک استایل خاص و زیبا به شما می دهد. این مدل فقط در سایز ۳۸ میلی متری قابل خریداری می باشد و در رنگ های قهوه ای، رنگی شبیه قلع،  رنگ سیاه و در آخر به رنگ آبی غرضه خواهد شد.

در آخر مدل ۱۵۰۰ دلاری وجود دارد که با بند چرمی پهن تر عرضه خواهد شد، این مدل فقط در رنگ قهوه ای قابل خریداری می باشد.

1 2 3 4 Capture

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید