تماشاخانه: نزدیک به ۴۷ دقیقه گیم پلی از بازی Hitman را مشاهده کنید - تکفارس 
تماشاخانه: نزدیک به ۴۷ دقیقه گیم پلی از بازی Hitman را مشاهده کنید - تکفارس 

تماشاخانه: نزدیک به ۴۷ دقیقه گیم پلی از بازی Hitman را مشاهده کنید

علیرضا نیک‌ اندیش
۸ مهر ۱۳۹۴ - 20:58
تماشاخانه: نزدیک به ۴۷ دقیقه گیم پلی از بازی Hitman را مشاهده کنید - تکفارس 

بی شک یکی از موردانتظار ترین بازی های سال ۲۰۱۶ به کمپانی های Square Enix و IO Interactive اختصاص دارد . بله ، ریبوت Hitman که به تازگی تریلری از گیم پلی این بازی به مدت نزدیک به ۴۷ دقیقه منتشر شده است . بازی Hitman بی شک یکی از بهترین و محبوبترین بازی های سبک مخفی کاری می باشد که به نوعی نیز می توان گفت وقتی می خواهید در بازی Hitman به مخفی کاری بپردازید باید از تاکتیک های متفاوتی نسبت به بقیه بازی های مخفی کاری دیگر استفاده کنید . پیشنهاد می کنم برای مشاهده گیم پلی بازی به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید.

شما در این تریلر می توانید یک سطح از بازی را مشاهده کنید ، زیرا سطح های جدیدی به بازی اضافه شده، در این تریلر گیم پلی بازی پیشرفت خوبی داشته ، روش های جدیدی از مخفی کاری در تریلر به نمایش گذاشته شده است، مکانیزم بازی تا حد قابل قبولی پیشرفت داشته و خیلی موارد دیگر که پیشنهاد می کنم خودتان در تریلر مشاهده کنید.

 

در زیر می توانید تریلر را مشاهده کنید:

Hitman جدیدی که ریبوتی بر نسخه های قبل است در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۱۶ که مصادف است با ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ برای پلتفرم های PC , PS4 , Xbox One منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • max man گفت:

    اینکه گیم پلی نبود . تازه ۴۰ دقیقه هم بیش تر نبود . بیشترش رو هم که طرف فقط (عذر خواهی میکنم ) زر زد و درمورد نحوه بازی حرافی کرد و خبری از گیم پلی انچنانی نبود . شاید حتی ۱۰ دقیقه وقت مفید نداشت . در مورد خود بازی هم که چ عرض کنم . agent 47 انگار عروسکه . مث مرده ها راه میره . خلاقیت قوی نداره اما گرافیکش خوبه اما بدیهای این نسخه رو (مرده متحرک بودن شخصیت هیتمن-مثل رباط- ْ تحداد ماموریت های کم ْ غوض شدن قیافه و…) رو اصلا جبران نمیکنه . متاسفانه