۴۰ درصد پیش فروش آیفون های جدید در رنگ Rose Gold بوده است - تکفارس 
۴۰ درصد پیش فروش آیفون های جدید در رنگ Rose Gold بوده است - تکفارس 

۴۰ درصد پیش فروش آیفون های جدید در رنگ Rose Gold بوده است

مسعود مقدم
۴ مهر ۱۳۹۴ - 00:14
۴۰ درصد پیش فروش آیفون های جدید در رنگ Rose Gold بوده است - تکفارس 

در زمان عرضه ی آیفون ۵ اس و افزوده شدن رنگ Gold یا همان طلایی، بسیاری از کاربران از رنگ جدید شاکی بودند و این رنگ را دوست نداشتند؛ این در صورتی رخ داد که همین رنگ نیز بیشترین فروش این پرچمدار اپل را در زمان خود رقم زد. اما زمانی که شایعات در مورد رنگ جدید در آیفون های ۶s و ۶s Plus شنیده شد و یا حتی زمانی که اپل به صورت رسمی در کنفرانس خود به این رنگ در آیفون های جدید اشاره کرد، بازخورد کاربران دیگر مانند دو سال پیش نبود و استقبال خوبی از آن شد. در همین راستا آقای Ming-Chi Kou از KGI گفته است که بین ۳۰ تا ۴۰ درصد پیش فروش آیفون های جدید مربوط به رنگ جدید Rose Gold بوده است.

امروز دقیقا روزیست که آیفون های جدید شرکت اپل روانه ی بازار شدند و این آمار نیز در همین روز منتشر گردید. این میزان نشان می دهد که رنگ رز گلد نه تنها مورد استقبال قرار گرفت، بلکه به طور متوسط نیز مورد علاقه ترین رنگ آیفون ها به شمار می آید.

Rose Gold یکی از مهم ترین تغییراتیست که امسال و در سری اس آیفون های ۶ شاهد بودیم. در واقع تنها در دو صورت می توان آیفون های ۶ را از ۶ اس تشخیص داد؛ اول اینکه با دقت به زیر کلمه ی آیفون که در پشت گوشی نوشته شده است دقت کنیم و به دنبال حرف لاتین ” S ” بگردیم، و یا اینکه آیفونی را در رنگ صورتی ببینیم.

هم چنین با توجه به اخباری که از چین و دیگر کشور های میزبان فروش iPhone 6s و مدل پلاس آن هستند می رسد، انتظار می رود که بار دیگر شاهد یک آیفون سری اس و رکورد شکنی آن در بخش فروش شرکت اپل باشیم. اخبار بیشتر در این مورد در ساعات آینده بر روی سایت تک فارس قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید