Lumia 550 در چهار رنگ عرضه خواهد شد - تکفارس 
Lumia 550 در چهار رنگ عرضه خواهد شد - تکفارس 

Lumia 550 در چهار رنگ عرضه خواهد شد

مسعود مقدم
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - 02:21
Lumia 550 در چهار رنگ عرضه خواهد شد - تکفارس 

مایکروسافت به زودی اولین ویندوز فون خود را که مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل می باشد رونمایی خواهد کرد. این شرکت هم چنین یک کنفرانس را برای ششم اکتبر برنامه ریزی کرده است و هرچه به تاریخ گفته شده نزدیک تر می شویم اطلاعات و اخبار در مورد آن بیشتر پدیدار می شوند.

امروز طی اطلاعاتی اعلام شد که مایکروسافت لومیا ۵۵۰ در چهار رنگ سفید، مشکی، قرمز و آبی عرضه خواهد شد. این در حالیست که ما پیش تر نیز اخبار و شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران، لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL شنیده بودیم و به تازگی سر و صدای لومیا ۵۵۰ به گوش می رسد. اطلاعاتی که به تازگی از این ویندوز فون به دست آمده است، مشخصات فنی آن را نیز در اختیار قرار داده است.

بدین ترتیب لومیا ۵۵۰ دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با کیفیت ۷۲۰P از نوع AMOLED، ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا و پردازنده ی کوآلکام اسنپ دراگون ۲۱۰  با چهار هسته ی Cortex A7 و فرکانس ۱.۱ گیگاهرتز خواهد بود. با توجه به چیپست این ویندوز فون قابلیت LTE از نوع Cat. 4 برای کاربران آن میسر شده است و به آن ها اجازه می دهد تا با سقف سرعت ۱۵۰ مگابایت برثانیه دانلود، و با یک سوم همین سرعت به آپلود فایل های خود در اینترنت بپردازند.

 

اخبار قبلی در رابطه با لومیا ۵۵۰ نشان می دادند که مایکروسافت قصد دارد تا در آن از یک نمایشگر ۵ اینچی استفاده کند. در ضمن گفته شده بود که این مدل دارای دوربین های ۲۱ و ۵ مگاپیکسلی، رم ۱ گیگابایتی و باتری ۱۹۰۵ میلی آمپری خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.