آیا سرویس پرداخت سامسونگ می‎تواند به دیگر گوشی‎های اندرویدی بیاید؟ - تکفارس 
آیا سرویس پرداخت سامسونگ می‎تواند به دیگر گوشی‎های اندرویدی بیاید؟ - تکفارس 

آیا سرویس پرداخت سامسونگ می‎تواند به دیگر گوشی‎های اندرویدی بیاید؟

پدرام علی نیا
۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - 22:56
آیا سرویس پرداخت سامسونگ می‎تواند به دیگر گوشی‎های اندرویدی بیاید؟ - تکفارس 

این روز‌ها سرویس های پرداخت بدون تماس در حال فراگیر شدن هستند. سرویس پرداخت اپل در بریتانیا، سرویس پرداخت اندروید که در چندین ماه آینده ارائه خواهد شدو سرویس پرداخت سامسونگ که پس از آن ارائه می‌شود، اما آیا این امکان وجود دارد که نسخه‌ی مخصوص سامسونگ برای دیگر تلفن های اندرویدی هم ارائه شود؟

پیش بینی می‌شود تا، سرویس پرداخت سامسونگ تحت عنوان Samsung Pay، یک تمرکز مهم و بزرگ بر روی آینده‌ی این شرکت باشد. بخصوص در هنگام عرضه رسمی در کشور کره جنوبی، اما با توجه به بیانات اخیر این شرکت در مورد این سرویس، این احتمال وجود دارد که این سرویس در طیف گسترده‌تری عرضه شود.

مدیر بخش موبایل سامسونگ، شین جونگ کیون به تازگی اعلام کرده: “سرویس پرداخت سامسونگ به تدریج گسترده خواهد شد. این توسعه به خوبی پیش خواهد رفت و کاربران بیشتری امکان استفاده از این سرویس را خواهند داشت.” این گفته می‌تواند منبعی موثق برای تایید اینکه دستگاه‌های ارزان قیمت‌تر و یا دستگاه های دیگری که دارای قابلیت NFC هستند هم، بتوانند از این سرویس استفاده کنند.

توسعه این سرویس در آینده

در کنار این مورد، سامسونگ سعی دارد تا بیشتر به فکر سلامتی کاربران باشد، زیرا به تازگی اپلیکیشین S Health خود را برای طیف گسترده تری از کاربران بطور مثال کاربرانی که دستگاه‌های غیر سامسونگی دارند هم عرضه کرده است. این اولین بار از زمان عرضه این اپلیکیشن برای گوشی سامسونگ گلکسی اس ۵ است که، S Health برای دستگاه‌های اندرویدی دیگر سازندگان هم در دسترس قرار گرفته است.

بنابراین با در نظر داشتن این موضوع تصور اینکه سرویس پرداخت سامسونگ برای دستگاه‌های اندرویدی دیگر هم عرضه شود دور از ذهن نخواهد بود.

عرضه این سرویس برای دیگر دستگاه‌های اندرویدی قابل پیش بینی خواهد بود، چرا که در آن صورت هم کاربران دستگاه های سامسونگی و هم دیگر کاربران اندرویدی بترتیب تنها به یک سرویس یعنی سرویس پرداخت سامسونگ و سرویس پرداخت اندروید محدود نخواهند شد.

اما برای کاربران اپل محدودیت وجود دارد، و آن‌ها تنها امکان استفاده از یک سرویس یعنی سرویس پرداخت اپل را دارند. اما در مورد اندروید با وجود چندین گزینه برای انتخاب، یک رقابت بین این موارد وجود خواهد داشت که می‌تواند در نهایت به نفع کاربران تمام شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.