تاریخ رونمایی از Xiaomi Mi 4c مشخص شد - تکفارس 
تاریخ رونمایی از Xiaomi Mi 4c مشخص شد - تکفارس 

تاریخ رونمایی از Xiaomi Mi 4c مشخص شد

امیرحسین
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - 22:59
تاریخ رونمایی از Xiaomi Mi 4c مشخص شد - تکفارس 

در طول چند هفته‌ی گذشته، شایعات بسیار زیادی راجع به Xiaomi Mi 4c منتشر گردید. اما حالا، ما می‌‍‌دانیم که شرکت چینی شیائومی در حال تدارک برای معرفی از این دستگاه در چند روز آینده می‌باشد. عرضه‌ کننده‌ی نوپای محصولات دیجیتالی قصد دارد تا از این دستگاه در روز ۲۲ سپتامبر رونمایی کند. این شرکت Xiaomi Mi 4c را برای عرضه‌ی جهانی، حداقل در آینده‌ای نزدیک، در نظر گرفته است.

گزارشاتی که پیش از این منتشر گردیده بود، از این نشان داشت که Xiaomi Mi 4c نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی Xiaomi Mi 4i، که سال گذشته در کشور هند عرضه گردید، می‌باشد. شیائومی قصد دارد ابتدا Mi 4c را در کشور چین عرضه کند. البته این موضوع همیشگی نیست و احتمال عرضه‌جهانی آن نیز وجود دارد.

بر اساس گزارشاتی که توسط TENNA منتشر گردید، Xiaomi Mi 4c تقریبا با Mi 4i یکسان است. این تشابه در ابعاد و اندازه‌ی این اسمارت فون نیز وجود دارد. اما تفاوت این دستگاه با مدل قبلی خود در زیر قابل این گجت نهفته است.

انتظار می‌رود Xiaomi Mi 4c با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و چیپست Qualcomm Snapdragon 808 SoC عرضه گردد. سازندگان برای این گجت رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در نظر گرفته اند. همچنین شایعاتی وجود دارد که این دستگاه در دو مدل روانه‌ی بازار شود. شایعاتی که مربوط به مدل دوم این دستگاه منتشر شده است، نشان از رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد. همچنین اخباری از مدل سوم با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت و رم نامعلوم نیز ذکر شده است.

در تمامی زمینه‌ها، Xiaomi Mi 4c با Xiaomi Mi 4i یکسان است. نمایشگر این دستگاه ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد بود. دوربین این اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دو فلش LED و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی خواهد بود. همچنین Xiaomi Mi 4c از LTE پشتیبانی خواهد کرد و گنجایش باتری آن میلی آمپر ساعت ذکر شده است. بر خلاف Xiaomi Mi 4i، مدل جدید، با اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ و رابط کاربری مخصوص شیائومی، MIUI 7 عرضه خواهد شد.

ظاهرا قیمت پایه‌ی Xiaomi Mi 4c، نیز اعلام شده است. گفته می‌شود این دستگاه با بهای ۱۴۹۹ یوان چین، معادل ۲۳۵ دلار آمریکا و ۲۰۷ یورو مبادله گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید