AT&T یکشنبه پیش فروش محصولات جدید اپل را آغاز می کند - تکفارس 
AT&T یکشنبه پیش فروش محصولات جدید اپل را آغاز می کند - تکفارس 

AT&T یکشنبه پیش فروش محصولات جدید اپل را آغاز می کند

امیرحسین
۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - 02:40
AT&T یکشنبه پیش فروش محصولات جدید اپل را آغاز می کند - تکفارس 

حتما با AT&T آشنایی دارید، این خرده فروشی به تازگی اعلام کرد که پیش فروش Apple iPhone 6s و Apple iPhone 6s Plus را از روز سه شنبه ساعت ۳:۰۱ به وقت محلی آغاز خواهد کرد، برای پیش خرید یک Apple iPhone 6s یا Apple iPhone 6s Plus باید در آن زمان به وبسایت این خرده فروشی مراجعه کنید، این دو دستگاه در روز جمعه ۲۵ سپتامبر در فروشگاه های AT&T موجود خواهند بود.

همچنین این فروشنده ی آنلاین مزایایی هم برای کسانی که از Apple iPhone 6s و Apple iPhone 6s Plus را از این شرکت خریداری کنند در نظر گرفته است، برای مثال مشتریان DirecTV و U-Verse در صورت خرید آیفون های جدید از AT&T، بن تخفیف ۵۰۰ دلاری دریافت خواهند کرد، سایرین خریداران نیز با تهیه محصولات جدید اپل از خرده فروشی نام برده، یک بن به ارزش ۲۰۰ دلار برای تعویض اسمارت فون های قدیمی دریافت خواهند کرد، علاوه بر آن نیز این شرکت به شما یک بن صد دلاری هم برای خرید دیگر محصولات اپل به شما خواهد داد.

البته این پایان ماجرا نیست، زیرا با خرید از AT&T شما مشمول %۲۰ تخفیف برای هدست Serena Williams Powerbeats2 Wireless، تنیس باز مطرح آمریکایی می شوید، در ادامه ی این مزایا، خریداران آیفون های جدید، می توانند Apple iPad mini 2 را تنها با ۹۹ دلار آمریکا خریداری کنند. این در حالیست که برای دریافت محصولات گفته شده، اقساط شما برای ۲۴ ماه قسط بندی خواهد شد.

اگر یکی از مشتریان AT&T هستید و قصد خرید Apple iPhone 6s یا Apple iPhone 6s Plus را دارید، ساعت خود را برای ۳:۰۰ روز سه شنبه کوک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید