Xiaomi Mi 4c در دو ورژن متفاوت معرفی می شود؟ - تکفارس 
Xiaomi Mi 4c در دو ورژن متفاوت معرفی می شود؟ - تکفارس 

Xiaomi Mi 4c در دو ورژن متفاوت معرفی می شود؟

وحید درگایی
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - 18:32
Xiaomi Mi 4c در دو ورژن متفاوت معرفی می شود؟ - تکفارس 

طبق اخباری که تا کنون بدست ما رسیده این گوشی قرار است در روز ۲۴ سپتامبر به صورت رسمی معرفی شود و روز ۳ اکتبر به بازار عرضه شود. حالا امروز گزارشی به بیرون درز کرده که می گوید قرار است این گوشی در دو ورژن متفاوت معرفی و عرضه شود، یکی با حافظه ۱۶ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی و دیگری با حافظه ۳۲ گیگابایتی و رم ۳ گیگابایتی. از شیائومی انتظار می رود که ۱۰۰ هزار عدد ازین گوشی آماده عرضه داشته باشد ولی هنوز معلوم نیست که قرار است از هر ورژن این گوشی ۱۰۰ هزار عدد باشد یا به طور کلی قرار است درین تعداد عرضه شود. احتمالا جواب خود را روز ۲۴ سپتامبر می گیریم.

ما پیشتر ازین دیده بودیم که Xiaomi Mi 4c با رم ۲ گیگابایتی و حافظه ۱۶ گیگابایتی روی فروشگاه Oppo لیست شده بود پس ازین به بعد فقط باید منتظر دستگاه دوم که از رم ۳ گیگابایتی و حافظه ۳۲ بهره می برد، باشیم. دستگاه اول که در فروشگاه لیست شده بود قیمتی ۲۲۹ دلاری داشت و ما حدس میزنیم که دستگاه دوم که هنوز قیمت آن مشخص نیست فقط ۷۵ دلار نسبت به نسخه اول گران تر باشد. اطلاعات کامل در روز ۲۴ سپتامبر و پس از معرفی کامل، در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

پرچمدار قبلی Xiaomi یعنی گوشی Mi 4 بیشتر از یک سال است که به بازار عرضه شده است و اخبار می گویند که Mi 5 قرار است با اسنپدراگون ۸۲۰ به بازار عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید