حرارت بالای Snapdragon 810 هنوز هم برای Xperia Z5 یک مشکل اساسی محسوب می شود - تکفارس 
حرارت بالای Snapdragon 810 هنوز هم برای Xperia Z5 یک مشکل اساسی محسوب می شود - تکفارس 

حرارت بالای Snapdragon 810 هنوز هم برای Xperia Z5 یک مشکل اساسی محسوب می شود

مسعود مقدم
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - 03:30
حرارت بالای Snapdragon 810 هنوز هم برای Xperia Z5 یک مشکل اساسی محسوب می شود - تکفارس 

حتما صفحه مرگ در ویندوز را به خاطر دارید و حداقل یک بار با آن مواجه شده اید. پردازشگر Snapdragon 810 مشکلی مشابه را برای دستگاه Xperia Z5 بوجود آورده است. طی مراسم IFA 2015 و کاربرانی که با این اسمارت فون کار کردند، زمانی که از دوربین برای فیلم برداری ۴K استفاده می کردند، با پیغام ” Camera will turn off temporarily to cool down ” به معنی ” دوربین برای خنک شدن به صورت موقت خاموش خواهد شد ” مواجه گردیدند.

z5-heat

 

نکته ای که در این لحظه ما را امیدوار می کند این است که قطعاتی که در این دستگاه استفاده شده بودند برای نمایش عمومی در کنار یکدیگر قرار داده شده بود و دستگاهی که در این کنفرانس به نمایش در آمد از سخت افزار نهایی بهره مند نبود و این احتمال وجود دارد که Z5 هایی که در نهایت به فروش خواهند رسید دیگر با مشکل گفته شده مواجه نشوند.

در حالی که این مشکل پیش تر هم برای اکسپریا های دیگر رخ داده بود ما تعجی نکردیم که با پیغامی که در بالا می بینید مواجه شدیم. دوربین های گوشی های سونی قبلا هم در هنگام فیلم برداری به صورت ۴K دچار چنین مشکلاتی شده بودند اما انتظار می رود که شاهد این پیغام در پرچمدار جدید سونی، در زمانی که به بازار عرضه می شود، نباشیم.

هم چنین گفته شده است که این گوشی در مواقعی حرارت بالایی را منتقل می کند که به دلیل استفاده از پردازنده ی بحث بر انگیز شرکت کوآلکام در این دستگاه می باشد. بار دیگر نیز ابراز امیدواری می کنیم که دستگاه هایی که در نهابت با نام Xperia Z5 به بازار عرضه خواهند شد، کاربران خود را درگیر چنین مشکلاتی نکنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید