Acer :IFA 2015 گوشی هوشمند Predator 6 مخصوص گیمر ها را معرفی کرد - تکفارس 
Acer :IFA 2015 گوشی هوشمند Predator 6 مخصوص گیمر ها را معرفی کرد - تکفارس 

Acer :IFA 2015 گوشی هوشمند Predator 6 مخصوص گیمر ها را معرفی کرد

یاشار فتحعلی زاده
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - 15:55
Acer :IFA 2015 گوشی هوشمند Predator 6 مخصوص گیمر ها را معرفی کرد - تکفارس 
به همراه معرفی تبلت مخصوص بازی Predator 8 که گویا قرار است در طی ۲ الی ۳ هفته آینده عرضه شود، کمپانی محبوب Acer یک گوشی هوشمند مخصوص بازی نیز معرفی کرده است، به نام Predator 6. البته معرفی Predator 6 به طور کامل نبود و هنوز تاریخ عرضه این گوشی و همچنین قیمت این گوشی مشخص نشده است، اما ما تقریبا اطلاعات مهم این گوشی را به دست آورده ایم، که آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

گوشی هوشمند Predator 6 دارای یک پردازشگر ده هسته ای ساخت MediaTek خواهد بود. ما حدس می زنیم که این پردازشگر یک MTK 6797 Helio X20 باشد و از ۴ گیگا-بایت رم در این گوشی قدرتمند استفاده شده باشد. مشخصات صفحه نمایش این گوشی معرفی نشده است، اما از اندازه های گوشی می توان حدس زد که با یک گوشی با صفحه ۶ اینچی طرف خواهیم بود. در حال حاضر چیزی از رزولوشن صفحه این گوشی نمی دانیم. در هر حال، Predator 6 دارای یک دوربین ۲۱ مگا-پیکسلی خواهد بود و باز حدس می زنیم که از یک سنسور ساخت سونی استفاده شده باشد.

در این گوشی برای گیمر ها از ۴ بلندگو استفاده شده، تا کاربران بتوانند از صدایی با کیفیت بی نظیر لذت ببرند. بیشتر از این اطلاعاتی در مورد این گوشی قدرتمند داده نشده، اما باید انتظار یک تحول عظیم در دنیای بازی های گوشی های هوشمند باشیم. تحولی که می تواند گیمر های سرسخت و حرفه ای را به سمت بازی های گوشی هوشمند بکشد. این یک واقعیت است که گیمر ها، بازی های گوشی هوشمند را جدی نمی گیرند و بیشتر به دنبال بازی های کنسول ها و کامپیوتر شخصی هستند، اما گویا این شرایط با عرضه گوشی های قدرتمند عوض خواهد شد. با ما همراه باشید تا از اخبار بیشتری از نمایشگاه IFA مطلع شوید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.