تماشاخانه: بخش ویژه | پیشرفت کیفیت بازی ها از PS1 تا PS4 و باگ های خنده دار - تکفارس 
تماشاخانه: بخش ویژه | پیشرفت کیفیت بازی ها از PS1 تا PS4 و باگ های خنده دار - تکفارس 

تماشاخانه: بخش ویژه | پیشرفت کیفیت بازی ها از PS1 تا PS4 و باگ های خنده دار

یاشار فتحعلی زاده
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - 10:00
تماشاخانه: بخش ویژه | پیشرفت کیفیت بازی ها از PS1 تا PS4 و باگ های خنده دار - تکفارس 

درود بر شما. به بخش ویژه این هفته تماشاخانه خوش آمدید. ابتدا باید از همه شما عزیزان تشکر کنم بابت همه نظرات و پیشنهادات و انتقاداتی که داشته اید. بنده همه نظرات شما را در سایت گیمفا می خوانم و اگر بخش تماشاخانه انقدر پیشرفت داشته، به خاطر شما عزیزان می باشد. برای این هفته سه ویدیو جذاب و دیدنی برای شما عزیزان تهیه کرده ایم، که حتما از تماشای آن ها لذت خواهید برد. دو ویدیو از هایلایت ریل که مجموعه کلیپ هایی از صحنه های خنده دار بازی ها می باشند، که توسط گیمر ها تهیه شده اند و در کنار آن ها، یک ویدیو زیبا برای شما عزیزان تهیه کرده ایم که در آن تکامل و پیشرفت گرافیک بازی ها در کنسول های خانگی پلی استیشن به تصویر کشیده شده است پس با ما همراه باشید و از ویدیو ها لذت ببرید.

ویدیو های هایلایت ریل همیشه جذاب و دوست داشتنی هستند، چون از گیم پلی بازی ها تهیه شده اند. برای اکثر ما اتفاق افتاده که با باگ در بازی ها رو به رو شویم، البته همیشه باگ ها مثل باگ هایی که در هایلایت ریل نمایش داده می شوند، جذاب و خنده دار نیستند. بعضی وقت ها باگ در بازی می تواند با اعصاب شما بازی کنند. یکی از بدترین اتفاقاتی که برای خود من رخ داد، باگ در بازی Dead Space 2 بود. این بازی یک درجه سختی دارد، که شما را در سخت ترین درجه بازی قرار می دهد و در کل فقط حق سه بار ذخیره بازی را دارید. جدا از این که باید در ذخیره بازی احتیاط کنید، درجه سختی بازی واقعا طاقت فرساست. پس از کلی تلاش، وقتی به آخرین مرحله بازی رسیدم، یک باگ تمام زحمات من را به هدر داد. در چنین شرایطی بیشتر خنده بر لبان دوستان شما می نشیند، تا شما که زحماتتان به هدر رفته است. خب با هم به تماشای این ویدیو ها می نشینیم. امیدوارم از ویدیو ها لذت ببرید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰

ویدیو بعدی درباره پیشرفت بازی های ساخته شده در کنسول های خانگی پلی استیشن می باشد. طبیعتا خیلی از شما عزیزان که از گیمر های قدیمی هستید، تنها با شنیدن صدای این ویدیو و دیدن لوگوی پلی استیشن، خاطرات زیادی برای شما زنده خواهند شد. این یک حقیقت است که هر چقدر هم بازی های روز پیشرفت کنند، گیمر های قدیمی، باز بازی های نسل های قبل در لیست بهترین بازی های عمرشان جا دارند. بازی هایی مثل تیکن که یکی از پیشگامان مبارزه سه بعدی بود، یا بازی مهاجم مقبره، که اگر این بازی ساخته نمی شد، شاید ایده ساخت بازی هایی مثل آنچارتد به ذهن خالقین آن نقش نمی بست. هر چقدر هم طرفدار کنسول های دیگر یا کامپیوتر شخصی باشیم، باز هم باید این را قبول کرد، که وجود کنسول های ساخت سونی، باعث پیشرفت عرصه بازی های رایانه ای شد. خیلی از بازی ها و سبک ها با کنسول پلی استیشن جان گرفتند و در ادامه شاهد شاهکار های تازیخ بازی های رایانه ای بودیم. بی شک کنسول پلی استیشن، باعث شد که سبک های جدیدی در بازی های رایانه ای خلق شوند و سبک های قدیمی نیز تکامل داشته باشند. برای گیمر هایی هم که با کنسول PS3 یا شاید هم PS4 انجام بازی را شروع کرده باشند، دیدن این ویدیو خالی از لطف نیست و می توانند مشاهده کنند که بازی ها از کجا شروع به رشد داشتند و به این جایگاه رسیدند. از تماشای ویدیو لذت ببرید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.