تکنولوژی بی‌‌سابقه نمایشگر گوشی وان‌پلاس 13 - تکفارس
تکنولوژی بی‌‌سابقه نمایشگر گوشی وان‌پلاس 13 - تکفارس

نمایشگر گوشی وان‌پلاس ۱۳ مجهز به یک تکنولوژی بی‌‌سابقه است

امین باقری
۷ آبان ۱۴۰۳ - 21:22
نمایشگر وان‌پلاس 13

وان‌پلاس مدعی است که پرچم‌دار جدید اندرویدی‌اش به بهترین نمایشگر در بین محصولات این برند دست یافته است.

این گوشی مجهز به اولین نمایشگری است که با مشخصات ۲K OLED خود، موفق به دریافت استاندارد محافظت از چشم هوشمند (Intelligent Eye Protection 4.0) از TUV Rheinland شده است. وان‌پلاس ۱۳ همچنین با نمایشگری طراحی شده که حتی در سرما و باران هم به راحتی و دقت قابل استفاده است.

وان‌پلاس تایید کرده که پرچم‌دار جدیدش با نمایشگر نسل دوم Oriental با وضوح ۲K و تکنولوژی ۸T LTPO از BOE عرضه خواهد شد. این پنل Super pro با فناوری Glove Touch و همچنین Rain Touch 2.0 تجهیز شده تا کنترل بیشتری در شرایط دشوار فضای باز داشته باشد.

نمایشگر X2 همچنین به قابلیت Lingxi Game Touch مجهز شده تا تجربه لمسی با تخیر ورودی در سطح عملکرد فوق‌العاده در حین بازی فراهم شود. از نظر کیفیت کلی، وان‌پلاس مدعی شده که رتبه DxOMark A++ به همراه گواهینامه‌های HDR10+، HDR Vivid و Dolby Vision را برای این نمایشگر کسب کرده است.

به نظر می‌رسد وان‌پلاس با اشاره‌ای به گوشی رقیب ریلمی GT7 پرو، مدعی کاهش نور DC واقعی نیز برای این نمایشگر شده است.

به طور کلی، این نمایشگر به عنوان جانشینی مناسب برای وان‌پلاس ۱۲ که در حال حاضر با قیمت ۸۰۲.۴۷ دلار در آمازون عرضه می‌شود، معرفی شده است. پنل جلویی وان‌پلاس ۱۳ برخلاف مدل قبلی به صورت تخت و با اسلایدر هشدار در سمت چپ طراحی شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید