نتایج تست گیمینگ شیائومی ۱۵ فاش شد - تکفارس 
نتایج تست گیمینگ شیائومی ۱۵ فاش شد - تکفارس 

نتایج تست گیمینگ شیائومی ۱۵ فاش شد

افشین نوری
۶ آبان ۱۴۰۳ - 20:12
نتایج گیمینگ شیائومی 15

سری شیائومی ۱۵ قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا نتایج تست گیمینگ آن فاش شده است که عملکرد فوق‌العاده آن را نشان می‌دهد.

سری شیائومی ۱۵ اولین گوشی‌های هوشمند خواهند بود که از تراشه جدید و قدرتمند اسنپدراگون ۸ الیت بهره می‌برند.

شیائومی ۱۵ توانسته بازی Genshin Impact را با تنظیمات گرافیکی حداکثری و با میانگین فریم‌ریت ۵۹.۹ اجرا کند. نکته جالب اینکه مصرف انرژی تراشه در حداکثر توان تنها کمی بیش از ۴ وات بوده و دمای آن به ۳۹ درجه سانتی‌گراد رسیده است. با مقایسه این نتایج با تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰، می‌توان به برتری اسنپدراگون ۸ الیت در زمینه مصرف انرژی پی برد.

شیائومی ۱۵ پرو نیز در تست‌ بازی‌های Honkai: Star Rail و Honor of Kings عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است. این گوشی در بازی Honor of Kings به نرخ فریم متوسط ۱۱۹.۸ و مصرف انرژی ۳.۶۵ وات دست یافته است. همچنین، در بازی Honkai: Star Rail نرخ فریم میانگین ۵۹.۸ و مصرف انرژی ۴.۵۳ وات ثبت شده است.

شیائومی ۱۵ همچنین در تست ۳D Mark Steel Nomad GPU امتیاز فوق العاده ۲۵۳۰ را کسب کرده که نشان‌دهنده عملکرد گرافیکی بسیار قدرتمند این گوشی است. این امتیاز حتی از آیفون ۱۵ پرو نیز بالاتر است.

اخیرا شیائومی ۱۵ در گیک‌بنچ امتیاز تک‌هسته‌ای ۳۱۸۰ و چندهسته‌ای ۱۰۰۵۸ را کسب کرده بود که نشان‌دهنده قدرت بالای تراشه این گوشی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید