مانیتور گیمینگ MSI MAG 255PXF با نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتزی معرفی شد - تکفارس 
مانیتور گیمینگ MSI MAG 255PXF با نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتزی معرفی شد - تکفارس 

مانیتور گیمینگ MSI MAG 255PXF با نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتزی معرفی شد

محمدامین حیدری
۶ آبان ۱۴۰۳ - 12:39
مانیتور MSI MAG 255PXF

شرکت MSI از مانیتور گیمینگ MAG 255PXF با رزولوشن Full HD رونمایی کرد که از یک پنل ۲۵ اینچی Rapid IPS و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتزی برخوردار است.

نرخ نوسازی این مانیتور را حتی می‌توان تا ۳۰۰ هرتز نیز اورکلاک کرد که تجربه گیمینگ به شدت روانی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. زمان پاسخگویی مانیتور MSI MAG 255PXF تنها ۰.۵ ثانیه است که تاری و احتمال ناپدیدشدن اشکال در حین حرکت را کاهش می‌دهد. محصول جدید MSI به پنل Rapid IPS مجهز شده و از فناوری AdaptiveSync برای جلوگیری از بریدگی تصویر پشتیبانی می‌کند.

مانیتور MSI MAG 255PXF همچنین قادر به پشتیبانی از HDR جهت ارائه روشنایی و کنتراست بهتر نیز می‌باشد. شرکت MSI مانیتور خود را به دو درگاه HDMI 2.0، یک پورت DisplayPort 1.4 و یک خروجی هدفون مجهز کرده است. پایه مانیتور نام‌برده قابل تنظیم است که به شما اجازه می‌دهد میزان شیب، چرخش و ارتفاع آن را تنظیم کنید.

از سوی دیگر، استفاده از طراحی بدون حاشیه در مانیتور MSI MAG 255PXF موجب می‌شود تا آن به گزینه‌ای عالی برای سیستم‌های چندمانیتوره تبدیل شود. شما می‌توانید در مانیتور نام‌برده از انواع حالت‌های گیمینگ مانند حالت کنسول استفاده کنید. دکمه ناوربری این محصول نیز از پنج جهت پشتیبانی می‌کند. با این حال، شرکت MSI هنوز قیمت و تاریخ عرضه آن را اعلام نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید