تصاویر رسمی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو منتشر شد؛ رونمایی در هفته آینده - تکفارس 
تصاویر رسمی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو منتشر شد؛ رونمایی در هفته آینده - تکفارس 

تصاویر رسمی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو منتشر شد؛ رونمایی در هفته آینده

محمدامین حیدری
۴ آبان ۱۴۰۳ - 12:01
شیائومی 15 و 15 پرو

دو گوشی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو قرار است در تاریخ ۲۹ اکتبر (۸ آبان) رونمایی شوند و حالا یک کاربر تصاویر رسمی آن‌ها را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است.

مدیرعامل شیائومی با انتشار پستی در ویبو اعلام کرده است که رویداد معرفی این گوشی‌ها در تاریخ ذکرشده، ساعت ۷ بعداز ظهر به وقت چین برگزار خواهد شد. باتوجه به تصاویر منتشر شده، ضخامت شیائومی ۱۵ پرو برابر با ۸.۳۵ میلیمتر است و وزن آن به ۲۱۳ گرم می‌رسد که ۱۰ گرم کمتر از نسل قبل می‌باشد.

نمایشگر این دستگاه از چهار طرف خمیده است و توسط نسل دوم شیشه محافظ Longjing شیائومی محافظت می‌شود. به گفته مدیرعامل شیائومی، جزیره دوربین مدل پرو دارای طراحی سرامیکی Deco است. از سوی دیگر، گوشی شیائومی ۱۵ به یک نمایشگر ۶.۳۶ اینچی با حاشیه‌های ۱.۳۸ میلیمتری مجهز شده است.

این دستگاه به دلیل داشتن باریک‌ترین حاشیه نمایشگر می‌تواند رقیبی برای گوشی اوپو فایند X8 باشد. علاوه‌بر این، سری ۱۵ اولین پرچمداران شیائومی هستند که به جای حسگر اثر انگشت اپتیکال، از سنسور اولتراسونیک بهره می‌برند. فناوری اولتراسونیک معمولا سریع‌تر و دقیق‌تر است که برای استفاده از آن دیگر لازم نیست سطح انگشت شما روشن باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید