تایید شد: گوشی X200 اولترا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ الیت خواهد بود - تکفارس 
تایید شد: گوشی X200 اولترا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ الیت خواهد بود - تکفارس 

تایید شد: گوشی X200 اولترا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ الیت خواهد بود

فرزاد اسرافیلی
۲ آبان ۱۴۰۳ - 11:53
X200 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 الیت

ویوو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو عرضه گوشی هوشمند X200 اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت را تایید کرد.

ویوو به تازگی از مدل‌های X200، X200 پرو مینی و X200 پرو با تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ در چین رونمایی کرده است. انتظار می‌رود مدل X200 اولترا در نیمه اول سال ۲۰۲۵ روانه بازار شود. پیش از این گفته می‌شد این مدل به تراشه جدید اسنپدراگون ۸ الیت مجهز خواهد بود که این موضوع را شرکت ویوو به تازگی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو تایید کرد.

پیشتر، ویوو از قصد خود برای عرضه گوشی هوشمند مبتنی بر تراشه اسنپدراگون ۸ الیت در آیند نزدیک خبر داده بود. لازم به یادآوری است پرچمدار فعلی یعنی X100 اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره مند است، ازینرو تجهیز X200 اولترا به تراشه پرچمدار جدید کوالکام عجیب به نظر نمی‌آید.

X200 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 الیت

طبق اطلاعات فاش شده، X200 اولترا دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی از اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی کند. تمامی اطلاعات فاش شده در این حد است و هنوز جزئیات دیگری از این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

پیش بینی می‌شود X200 اولترا با قیمت حدود ۷۷۰ دلار در چین بفروش برسد. هنوز مشخص نیست که آیا شاهد عرضه این گوشی در بازارهای جهانی خواهیم بود یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید