هواوی نوا ۱۳ و نوا ۱۳ معرفی شدند - تکفارس 
هواوی نوا ۱۳ و نوا ۱۳ معرفی شدند - تکفارس 

هواوی نوا ۱۳ و نوا ۱۳ معرفی شدند

افشین نوری
۲ آبان ۱۴۰۳ - 09:39
هواوی نوا 13 و نوا 13 معرفی شدند

هواوی از دو گوشی جدید نوا ۱۳ و نوا ۱۳ رونمایی کرد که دارای طراحی جدید و قابلیت‌های هوش مصنوعی هستند.

نوا ۱۳ به یک پنل ۶.۷ اینچی OLED مجهز شده است که وضوح ۱۰۸۴×۲۴۱۲ پیکسل را ارائه می‌دهد و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز است. برای امنیت بیشتر، یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر این گوشی تعبیه شده است.

هواوی نوا 13 و نوا 13 معرفی شدند

این گوشی با سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت عرضه می‌شود. در پنل پشتی، یک سیستم دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 وجود دارد. یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 نیز در جلو قرار دارد.

هواوی نوا 13 و نوا 13 معرفی شدند

انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ وات تامین می کند. ابعاد نوا ۱۳ برابر ۱۶۱.۴ × ۷۵.۳ × ۶.۹۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۵ گرم است. این گوشی از قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند.

نوا ۱۳ پرو از یک صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی LTPO OLED با رزولوشن ۱۲۲۴×۲۷۷۶ و نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. این گوشی دارای گزینه‌های حافظه داخلی مشابه نوا ۱۳ است.

هواوی نوا 13 و نوا 13 معرفی شدند

در پنل پشتی آن، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/4.0، یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. ابعاد مدل پرو برابر ۱۶۳.۴ × ۷۴.۹ × ۷.۸۲ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۹ گرم است. این گوشی دارای گواهینامه IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. سایر مشخصات آن مشابه نوا ۱۳ است.

هواوی نوا 13 و نوا 13 معرفی شدند

پیش‌فروش این گوشی‌ها از امروز در چین با قیمت ۲۶۹۹ یوان (۳۷۸ دلار) برای نوا ۱۳ و ۳۶۹۹ یوان (۵۱۹ دلار) برای نوا ۱۳ پرو آغاز شده است. هواوی از تراشه‌ Kirin 8000 در این دو گوشی استفاده کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید