سامسونگ نیز یک گوشی تاشو سه‌ لایه می‌سازد - تکفارس 
سامسونگ نیز یک گوشی تاشو سه‌ لایه می‌سازد - تکفارس 

سامسونگ نیز یک گوشی تاشو سه‌ لایه می‌سازد

امین باقری
۱ آبان ۱۴۰۳ - 18:32
گوشی تاشو سه‌ لایه سامسونگ

سامسونگ ممکن است در سال ۲۰۲۵ گوشی هوشمند سه‌ لایه خود را عرضه کند. به گفته‌ی منابع صنعتی کره‌ای، شرکت سامسونگ فناوری لازم برای این محصول را آماده کرده است و زنجیره‌ی تأمین نیز برای این محصول جدید مهیاست. با این حال، تصمیم نهایی باید توسط بخش تجربه‌ی موبایل (MX) که مسئول گوشی‌های تاشو است گرفته شود.

بر اساس همین گزارش، سفارش‌های پنل‌های OLED تاشو بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته است، زیرا تقاضا برای گلکسی Z فولد ۶ و گلکسی Z فلیپ ۶ در حد انتظارات نبوده است.

سامسونگ نیز یک گوشی تاشو سه‌ لایه می‌سازد - تکفارس 

سفارش‌های پنل‌های OLED تاشو شرکت تولیدکننده Samsung Display در سال ۲۰۲۴ به ۱۲ میلیون واحد خواهد رسید، که نسبت به ۲۰ میلیون واحد در سال گذشته، کاهش شدیدی به میزان ۴۰ درصد دارد. این شامل نمایشگرهای محصولات گلکسی و سایر شرکت‌هایی (مانند شیائومی، ویوو و اوپو) می‌شود که از سامسونگ به عنوان تأمین‌کننده استفاده می‌کنند.

به طور دقیق‌تر، گوشی‌های گلکسی Z فولد ۶ و گلکسی Z فلیپ ۶ به اندازه حدود ۸ میلیون واحد مسئول این کاهش هستند که نسبت به پیش‌بینی فروش ۱۰ میلیون واحد، کاهش یافته است. روند فروش همه‌ی دستگاه‌ها، چه جدید و چه قدیمی، سال به سال در حال کاهش است. یکی دیگر از روش‌هایی که سامسونگ ممکن است برای مقابله با این موضوع از آن استفاده کند، عرضه یک نسخه ارزان‌تر از گلکسی فلیپ است تا این تکنولوژی را به طیف وسیع‌تری از مخاطبان ارائه دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید