گوشی شیائومی ۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت در گیک‌بنچ رویت شد - تکفارس 
گوشی شیائومی ۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت در گیک‌بنچ رویت شد - تکفارس 

گوشی شیائومی ۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت در گیک‌بنچ رویت شد

محمدامین حیدری
۱ آبان ۱۴۰۳ - 11:48
شیائومی 15

گوشی شیائومی ۱۵ قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا یک نمونه اولیه از این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت توانسته امتیازات فوق‌العاده‌ای در گیک‌بنچ کسب کند.

باتوجه به اسکرین‌شات ثبت شده از دیتابیس آنلاین گیک‌بنج ۶.۳.۰، گوشی شیائومی ۱۵ موفق شده است در بخش تک هسته و چندهسته‌ای به ترتیب امتیاز ۳,۱۸۰ و ۱۰,۰۵۰ را کسب کند. نمونه اولیه این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت رم است؛ با این حال، مشخص نیست که آیا شیائومی آن را تنها با همین میزان رم عرضه خواهد کرد یا مشتریان می‌توانند نسخه‌های دیگری نیز تهیه کنند.

شیائومی 15 گیک‌بنچ

شاید تعجب‌آور باشد که شیائومی ۱۵ در گیک‌بنچ با اندروید ۱۵ رویت شده است؛ زیرا گوگل این سیستم‌عامل را در هفته اخیر برای گوشی‌های پیکسل منتشر کرد. این اتفاق لزوماً نشان نمی‌دهد که محصول جدید شیائومی از روز اول به اندروید ۱۵ مجهز خواهد بود. دو گوشی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو قرار است به‌طور همزمان در ماه آینده عرضه شود.

با این حال، مدل اولترا از سری شیائومی ۱۵ در تاریخ دیگری معرفی خواهد شد. شایان ذکر است که دو گوشی نام‌برده ابتدا روانه بازار چین خواهند شد؛ البته درصورتی که شیائومی مانند سال گذشته محصولات خود را عرضه کند، مدل استاندارد سری آینده این شرکت در آینده در دسترس مشتریان جهانی نیز قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید