آنر تیزر گوشی مجیک ۷ پرو را منتشر کرد - تکفارس 
آنر تیزر گوشی مجیک ۷ پرو را منتشر کرد - تکفارس 

آنر تیزر گوشی مجیک ۷ پرو را منتشر کرد

فرزاد اسرافیلی
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - 18:46
تیزر گوشی مجیک 7 پرو

آنر تیزری از گوشی مجیک ۷ پرو منتشر کرده است که نشان می‌دهد این گوشی از چهار دوربین در قسمت عقب برخوردار است.

شرکت آنر چهارشنبه این هفته از رابط کاربری جدید MagicOS 9.0 رونمایی خواهد کرد. یک هفته بعد نیز این شرکت از اولین پرچمدارانی مجهز به این نرم افزار اندروید یعنی سری مجیک ۷ رونمایی خواهد کرد.

آنر اخیراً تیزری از مجیک ۷ پرو منتشر کرده است که شکل جزیره دوربین را نشان می‌دهد. شکل جزیره دوربین در مجیک ۷ پرو همانند مجیک ۶ بوده و برخلاف آن که از ۳ لنز استفاده می‌کرد، دارای چهار لنز است.

گوشی مجیک ۷ پرو در نوعی رنگ خاکستری نشان داده شده است که به رنگ “Moon Shadow Grey” معروف است و از اولین فیلم علمی تخیلی A Trip to the Moon الهام گرفته شده است.

در این ویدیوی بخش جلویی گوشی مشخص نیست، در عوض می‌توانید آن را به شکل شماتیک در کتابچه راهنمای کاربر که در زیر نشان داده شده است مشاهده کنید. مجیک ۷ پرو همانند مجیک ۶ پرو یک سوراخ پانچ قرصی شکل با حسگر سه بعدی ToF برای تشخیص ایمن چهره دارد.

تیزر گوشی مجیک 7 پرو

دوربین عقب این گوشی از زوم اپتیکال ۶ برابر و زوم هیبریدی ۱۰۰ برابری تشکیل شده است. همانطور که در شماتیک نشان داده شده است، ماژول بالا سمت چپ دارای لنز مربعی است که نمونه ماژول‌های پریسکوپ است.

در دفترچه راهنمای کاربر همچنین مکان کلیدهای کناری، پورت USB-C که هدفون های سیمی را نیز در آن قرار می‌دهد و قابلیت نانو سیم کارت دوگانه به نمایش درآمده است.

لازم به ذکر است پیش از این تصاویری از گوشی مجیک ۷ پرو آنر در دستان مدیرعامل شرکت منتشر شده بود که در آن قسمت جلویی گوشی نمایان است. این گوشی مانند نسل قبلی خود دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید