ابعاد گوشی‌های گلکسی S25، S25 پلاس و S25 اولترا فاش شد -
ابعاد گوشی‌های گلکسی S25، S25 پلاس و S25 اولترا فاش شد -

ابعاد گوشی‌های گلکسی S25، S25 پلاس و S25 اولترا فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - 12:52
ابعاد گوشی‌های گلکسی S25، S25 پلاس و S25 اولترا

به تازگی اطلاعات جدید از ابعاد گوشی‌های سری گلکسی S25 که در سه ماهه اول ۲۰۲۵ روانه بازار می‌شود منتشر شده است.

این روزها شایعات زیادی در خصوص گوشی‌های سری گلکسی S25 که انتظار می‌رود در سه ماهه اول ۲۰۲۵ راهی بازار شود، به گوش می‌رسد. در جدیدترین افشاگری شاهد انتشار تصاویری از محافظ‌های نمایشگر هستیم نشان می‌دهد حاشیه‌های سه مدل S25، S25 پلاس و S25 اولترا نسبت به نسل قبل باریک‌تر شده‌اند. علاوه بر تصاویر، ابعاد این سه گوشی نیز فاش شده است.

ظاهراً سامسونگ همانند قبل همچنان از طراحی مینیمالیستی در S25 و S25 پلاس استفاده کرده است و تنها مدل اولترا با گوشه‌های گرد طراحی متفاوتی داشته است.

ابعاد گوشی‌های گلکسی S25، S25 پلاس و S25 اولترا

طبق افشاگری‌ها، ابعادگوشی هوشمند گلکسی S25 سامسونگ ۱۴۶.۹۴ در ۷۰.۴۶ در ۷.۲۵ میلی متر است که نسبت به گلکسی S24  کاهش ۷.۶ میلی متر دارد. ابعاد گلکسی S25 پلاس ۱۵۸.۴۴ در ۷۵.۷۹ در ۷.۳۵ میلی متر است که نسبت به گلکسی S24 پلاس ۷.۷ میلی متر کمتر است. ابعاد گلکسی S25  اولترا نیز برابر با ۱۶۲.۸۲ در۷۷.۶۵ در ۸.۲۵ میلی‌متر است که نسبت به  S24 پلاس ۸.۶ میلی‌متر کمتر است.

مدل اولترا بدلیل حاشیه‌های باریک‌تری که دارد، نسبت به مدل S24 اولترا ۷۹ میلی متری نازک‌تر است. S25 اولترا اولین مدل اولترا از این برند محسوب می‌شود که مجهز به صفحه نمایش کاملاً مسطح می‌باشد به طوری که باعث محافظت بهتر از صفحه نمایش به خصوص در بخش کناره‌ها می‌شود و امکان لمس تصادفی را به حداقل می‌رساند.

تصاویر لو رفته از محافظ‌های صفحه نمایش نیز حکایت از حاشیه‌های باریک تر برای هر سه مدل دارد که در زیر مشاهده می‌فرمایید.

ابعاد گوشی‌های گلکسی S25، S25 پلاس و S25 اولترا

از لحاظ سخت‌افزاری، گوشی گلکسی S25 اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ یا همان اسنپدراگون ۸ الیت بهره می‌برد که نسبت به نسل قبلی خود، پیشرفت‌های قابل توجهی در عملکرد و پردازش هوش مصنوعی دارد. پیش از این شایعه شده بود مدل‌های پایه و پلاس مجهز به دیمنسیتی ۹۴۰۰ خواهند بود که وبگاه خبری Sammy Fans در گزارش جدید خود با رد این ادعا اعلام کرد تمامی مدل‌های سری S25 مجهز به تراشه اسنپدراگون خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید