طراحی گوشی وان پلاس ۱۳ رسماً تایید شد - تکفارس 
طراحی گوشی وان پلاس ۱۳ رسماً تایید شد - تکفارس 

طراحی گوشی وان پلاس ۱۳ رسماً تایید شد

محمدامین حیدری
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - 15:27
وان پلاس 13

شرکت وان پلاس سرانجام با انتشار تیزری اعلام کرد که در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) ساعت ۴ صبح به وقت شرق آمریکا از گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۳ رونمایی خواهد کرد.

در چندماه گذشته شاهد انتشار شایعات زیادی درباره گوشی جدید وان پلاس بودیم؛ اما اکنون این شرکت ویدیویی از محصول آینده خود را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است که آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهد. باتوجه به این ویدیو، گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۳ از جزیره دوربین دایره‌ای، لوگوی برند Hasselblad در قاب پشتی، لبه‌های تخت و اسلایدر هشدار برخوردار است.

وان پلاس همچنین چند تصویر از محصول جدید خود منتشر کرده است که رنگ‌های سفید، آبی و مشکی آن را نشان می‌دهند. باتوجه به تیزر رسمی وان پلاس ۱۳، این گوشی قرار است در تاریخ اریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) ساعت ۴ صبح به وقت شرق آمریکا رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود که دستگاه نام‌برده ابتدا در چین عرضه شود و سپس در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ به دست مشتریان جهانی برسد.

علاوه‌بر این، یک افشاگر رندرهای وان پلاس ۱۳ را مدت کوتاهی پس از انتشار ویدیو معرفی، به اشتراک گذاشت که با تصاویر رسمی مطابقت دارند. گفتنی است که شرکت وان پلاس قبلا به برخی از مشخصات گوشی خود همچون تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و نمایشگر BOE X2 OLED با فناوری نرخ نوسازی محلی اشاره کرده بود.

از سوی دیگر، اطلاعات فاش نشان می‌دهد که وان پلاس ۱۳ از گواهی IP68 و IP69، باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و بی‌سیم ۵۰ واتی و سیستم دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید