رنگ بندی گلکسی S25 اولترا فاش شد - تکفارس 
رنگ بندی گلکسی S25 اولترا فاش شد - تکفارس 

رنگ بندی گلکسی S25 اولترا فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 12:55
رنگ بندی گلکسی S25 اولترا

بنا به افشاگری جدید، گوشی گلکسی S25 اولترا در چهار رنگ مشکی، سبز، آبی و تیتانیومی روانه بازار خواهد شد.

پیش بینی می‌شود در ژانویه ۲۰۲۵  شاهد رونمایی رسمی از گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا باشیم. این گوشی در چهار رنگ مشکی، سبز، آبی و تیتانیومی عرضه خواهد شد. این اطلاعات را افشاگر خوش نام Ice Universe به اشتراک گذاشته و خبر داده است اینها تنها رنگ‌های معمولی هستند و مشخص نیست رنگ‌های اختصاصی گوشی هوشمند چه تعداد و به چه شکل خواهد بود.

سامسونگ تا این لحظه در خصوص گلکسی S25 اولترا اطلاعاتی منتشر نشده است. با این وجود تصاویر منتشر شده مشخصات این گوشی هوشمند را فاش کرده است. در بخش جلویی، نمایشگر این گوشی مجهز به فناوری سوراخ پانچ هول بوده و در قسمت پشتی دارای طراحی دوربین جدید می‌باشد. این بدان معناست که چیدمان دوربین بدون تغییر بوده، اما در اطراف لنزهای دوربین یک حلقه تیره و ضخیم تعبیه شده است.

طبق شایعات، در قسمت پشتی، پیکربندی دوربین از یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابری ۵۰ مگاپیکسلی تشکیل شده است. علاوه بر این گوشی گلکسی S25 اولترا از یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید