باگ جدید آیفون ۱۶ پرو باعث هنگ کردن گوشی می‌شود - تکفارس 
باگ جدید آیفون ۱۶ پرو باعث هنگ کردن گوشی می‌شود - تکفارس 

باگ جدید آیفون ۱۶ پرو باعث هنگ کردن گوشی می‌شود

امین باقری
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 14:30
باگ جدید آیفون 16 پرو

به نظر می‌رسد برخی از مدل‌های آیفون ۱۶ دچار باگی هستند که باعث ری‌استارت‌ شدن تصادفی می‌شود. طبق شکایات منتشر شده در ردیت، فروم‌های MacRumors و انجمن‌های پشتیبانی اپل، کاربران تحت تاثیر این مشکل، با هنگ کردن ناگهانی آیفون‌های خود و سپس ری‌استارت روبه‌رو می‌شوند.

گزارش‌هایی در مورد این مشکل از زمان عرضه آیفون ۱۶ در سپتامبر منتشر شده و این هفته نیز همچنان ادامه داشته است. به‌روزرسانی‌های iOS 18.0.1 و iOS 18.1 این مشکل را برطرف نکرده‌اند و کاربران حتی پس از نصب آخرین نرم‌افزارها همچنان با این مشکل هستند.

این مشکل به‌طور تصادفی رخ می‌دهد. نمایشگر یا به طور کامل به لمس پاسخ نمی‌دهد یا بسیار کند عمل می‌کند و سپس آیفون به سرعت ری‌استارت می‌شود. گزارش‌هایی نیز از ری‌استارت ناگهانی آیفون هنگام استفاده از حالت استندبای وجود دارد.

برخی از کاربرانی که بعد از عرضه آیفون‌های جدید با اپل تماس گرفتند توانستند دستگاه‌های جایگزین دریافت کنند، اما مشکل در دستگاه‌های جدید نیز تکرار شده است. تقریبا تمام شکایات مربوط به آیفون ۱۶ پرو یا آیفون ۱۶ پرو مکس است، بنابراین ممکن است تنها مدل‌های پرو تحت تاثیر این باگ قرار گرفته باشند.

این مشکل به صورت پراکنده برای اکثر کاربران رخ می‌دهد، اما برخی افراد شاهد ۱۰ تا ۲۰ بار از کار افتادن گوشی در روز هستند. در برخی موارد، انجام نصب تازه بدون بازیابی از پشتیبانی داده آی کلود به رفع این مشکل کمک کرده، بنابراین احتمال دارد که این باگ مربوط به آی کلود باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید