افشای جزئیات تازه درباره مشخصات آیفون ۱۷ ایر اپل - تکفارس 
افشای جزئیات تازه درباره مشخصات آیفون ۱۷ ایر اپل - تکفارس 

افشای جزئیات تازه درباره مشخصات آیفون ۱۷ ایر اپل

محمدامین حیدری
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 13:02
آیفون 17 ایر اپل

براساس اطلاعاتی که توسط یک افشاگر خوش‌سابقه منتشر شده است، اپل تصمیم دارد آیفون ۱۷ ایر را با مشخصات خوبی همچون تراشه A19 و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی روانه بازار کند.

این افشاگر جف پو نام دارد که جزئیات تازه‌ای درباره مدل‌های سری آیفون ۱۷ فاش کرده است؛ اپل احتمالا این سری را در سپتامبر سال میلادی آینده عرضه خواهد کرد. طبق ادعای او، سری مذکور عضو جدیدی با نام آیفون ۱۷ ایر یا اسلیم دارد که قرار است با تراشه A19 و ۸ گیگابایت رم معرفی شود؛ بنابراین، این گوشی از هوش مصنوعی Apple Intelligenc اپل پشتیبانی خواهد کرد.

آیفون ۱۷ ایر اپل از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی برخوردار است. این دستگاه همچنین به فیس آیدی، فریم آلومینیومی و یک نمایشگر ۶.۶ اینچی مجهز خواهد بود. به گفته پو، گوشی‌های نام‌برده دارای طراحی کاملا جدیدی است و جایگزین مدل پلاس آیفون‌های اپل خواهد شد.

جف پو در ادامه مدعی شده که اندازه نمایشگر آیفون ۱۷ پرو و پرو مکس مشابه نسل قبل خواهد بود. این دو مدل قرار است با تراشه A19 پرو، ۱۲ گیگابایت رم، یک سنسور تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی عرضه شوند. ناگفته نماند که آیفون ۱۷ پرو مکس از داینامیک آیلند باریک‌تری برخوردار خواهد بود؛ در نتیجه، شاهد سیستم جدید فیس آیدی در این گوشی خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید