اسنپدراگون ۸ الیت در بنچمارک AnTuTu تراشه A18 پرو اپل را شکست داد - تکفارس 
اسنپدراگون ۸ الیت در بنچمارک AnTuTu تراشه A18 پرو اپل را شکست داد - تکفارس 

اسنپدراگون ۸ الیت در بنچمارک AnTuTu تراشه A18 پرو اپل را شکست داد

محمدامین حیدری
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 11:50
اسنپدراگون 8 الیت بنچمارک AnTuTu

کوالکام اخیرا از تراشه اسنپدراگون ۸ الیت رونمایی کرد و حالا این تراشه با کسب امتیاز ۳,۰۲۵,۹۹۱ موفق شده است پردازنده A18 پرو اپل را در بنچمارک AnTuTu شکست دهد.

این امتیاز توسط یک نمونه اولیه از گوشی ریلمی GT 7 پرو با تراشه جدید کوالکام کسب شده که موجب می‌شود این تراشه در رتبه بالاتری نسبت به تراشه اپل با امتیاز ۱.۶۵ میلیونی قرار بگیرد. اسنپدراگون ۸ الیت حتی از تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک که امتیاز ۲.۸ میلیونی را در بنچمارک AnTuTu کسب کرده، پیشی می‌گیرد. همچنین شایعه شده است که محصول جدید کوالکام در دو نسخه پایه و گران‌قیمت عرضه خواهد شد.

اسنپدراگون 8 الیت بنچمارک AnTuTu

اولین نسخه از دو هسته با حداکثر سرعت ۴.۰۹ گیگاهرتزی و شش هسته ۲.۷۸ گیگاهرتزی برخوردار است؛ اما نسخه گران‌تر این تراشه دارای دو هسته با حداکثر سرعت ۴.۳۲ گیگاهرتزی خواهد بود. هردو نسخه تراشه کوالکام از پردازنده گرافیکی Adreno 830 بهره می‌برند و با استفاده از فرایند ۳ نانومتری شرکت TSMC ساخته شده‌اند.

تراشه اسنپدراگون ۸ الیت علاوه‌بر بنچمارک AnTuTu، قبلا در گیک‌بنچ نیز امتیاز بسیار خوبی را کسب کرده است. بنابراین، این محصول یک رقیب بسیار قدرتمند برای سایر تراشه‌ها به‌نظر می‌رسد و یک جهش نسلی بزرگ در زمینه عملکرد نسبت به نسل پیشین خود خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید