تصاویر جدید وان پلاس ۱۳ منتشر شد - تکفارس 
تصاویر جدید وان پلاس ۱۳ منتشر شد - تکفارس 

تصاویر جدید وان پلاس ۱۳ منتشر شد

فرزاد اسرافیلی
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - 17:30
تصاویر جدید وان پلاس 13

به تازگی با انتشار سه تصویر مختلف از گوشی وان پلاس ۱۳، برای اولین بار شاهد طراحی این گوشی هوشمند هستیم.

گوشی وان پلاس ۱۳ تا قبل از پایان ماه جاری میلادی به طور رسمی رونمایی خواهد شد. این گوشی قرار است مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ الیت شود که در روز دوشنبه از سوی کوالکام رسماً معرفی خواهد شد.

امروز سه تصویر مختلف منتسب به وان پلاس ۱۳ در چین به بیرون درز کرده است که برای اولین بار طراحی این گوشی هوشمند را به رخ می‌کشد. در تصویر آخر که در زیر مشاهده می‌کنید این گوشی در کنار اوپو Find X8 قرار گرفته است. طراحی این گوشی شباهت زیادی به وان پلاس ۱۲ دارد، اما با این وجود در برخی موارد تفاوت‌هایی نیز دارد.

یکی از این تفاوت‌ها به جزیره دوربین مربوط می‌شود که در خارج از قاب گوشی بوده و به شکل یک دایره در قسمت سمت چپ قرار دارد. آرم Hasselblad نیز به خارج از جزیره منتقل شده است و در قسمت سمت راست آن، بالای یک نوار فلزی تزئینی قرار دارد.

لازم به ذکر است وان پلاس ۱۳ دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور Sony Lytia LYT-808، یک دوربین اولترا واید با سنسور ISOCELL JN1 سامسونگ و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم ۳ برابر با سنسور Sony Lytia LYT-600 می‌باشد. علاوه بر این، این گوشی مجهز به حافظه داخلی زیاد و باتری بزرگ بوده و از شارژ بی‌سیم مغناطیسی پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید