شایعه: ریلمی GT 7 پرو در اواسط ماه نوامبر راهی بازار می‌شود - تکفارس 
شایعه: ریلمی GT 7 پرو در اواسط ماه نوامبر راهی بازار می‌شود - تکفارس 

شایعه: ریلمی GT 7 پرو در اواسط ماه نوامبر راهی بازار می‌شود

محمدامین حیدری
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - 12:38
ریلمی GT 7 پرو

شرکت ریلمی قصد دارد گوشی GT 7 پرو را در ماه آینده روانه بازار چین کند و حالا یک افشاگر مدعی شده که این دستگاه قرار است در اواسط ماه نوامبر در هند عرضه شود.

البته ریلمی قبلا تائید کرده بود که گوشی جدید خود را پیش از پایان سال جاری راهی بازارهای جهانی خواهد کرد. طبق ادعای یک افشاگر، ریلمی GT 7 پرو اولین گوشی هند با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت به شمار می‌رود؛ او همچنین فاش کرده که گوشی نام‌برده قرار است در اوایل ماه نوامبر در هند عرضه شود.

این بدان معناست محصول جدید ریلمی به‌زودی وارد رقابت با گوشی iQOO 1 خواهد شد که انتظار می‌رود در هفته اول دسامبر راهی بازار هند شود. گزارشات حاکی از آن هستند که ریلمی GT 7 پرو به یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی سفارشی با پنل AMOLED سامسونگ مجهز خواهد بود که از رزولوشن ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این محصول اولین گوشی ریلمی خواهد بود که از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر بهره می‌برد.

ریلمی GT 7 پرو دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود؛ از سوی دیگر، انتظار می‌رود سیستم دوربین پشتی این دستگاه از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-700 مجهز به OIS، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی LYT-600 با قدرت ۵۰ مگاپیکسل و زوم اپتیکال سه برابری برخوردار باشد.

گوشی ریلمی GT 7 پرو علاوه‌بر تراشه اسنپدراگون ۸ الیت، به حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x، یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی و یک باتری ۶,۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود این محصول از فریم فلزی، بدنه‌ای با گواهی IP68 و IP69 و رابط کاربری Realme UI برپایه اندروید ۱۵ برخوردار باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید