آنر از تبلت GT پرو با تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ رونمایی کرد - تکفارس 
آنر از تبلت GT پرو با تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ رونمایی کرد - تکفارس 

آنر از تبلت GT پرو با تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ رونمایی کرد

محمدامین حیدری
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - 12:24
تبلت آنر GT پرو

شرکت آنر امروز از تبلت GT پرو در کنار گوشی‌های جدید خود رونمایی کرد که از مشخصات جذابی همچون تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ و نمایشگر OLED برخوردار است.

این تبلت به یک باتری ۱۰,۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ ۶۶ واتی مجهز شده است. نمایشگر ۱۲.۳ اینچی تبلت آنر GT پرو دارای رزولوشن ۱,۹۲۰ در ۳,۰۰۰ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی می‌باشد. این نمایشگر همچنین قادر به ارائه حداکثر روشنایی ۱,۶۰۰ نیتی است و از چهار بلندگو با قابلیت پشتیبانی از IMAX Enhanced بهره می‌برد.

تبلت آنر GT پرو

شرکت آنر علاوه‌بر تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳، از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در تبلت GT پرو استفاده کرده است. این دستگاه همچنین از یک خنک‌کننده ۴۰,۰۰۰ میلیمتر مربعی بهره می‌برد که می‌تواند دمای آن را در زمان اجرای بازی‌های سنگین کاهش دهد. تبلت جدید آنر به رابط کاربری MagicOS 8.0 برپایه اندروید ۱۴ مجهز شده است و از قلم Magic Pencil نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت آنر GT پرو

تبلت GT پرو آنر در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی در دسترس است؛ نسخه ۸/۱۲۸ و ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی آن به ترتیب ۲,۴۹۹ یوان (۳۵۰ دلار) و ۳,۲۹۹ یوان ( ۴۶۵ دلار) در چین قیمت‌گذاری شده‌اند. ناگفته نماند که تبلت نام‌برده در حال حاضر در فروشگاه آنلاین آنر در چین قرار گرفته است و انتظار می‌رود فرایند ارسال آن برای مشتریان از تاریخ ۲۲ اکتبر آغاز شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید