آنر X60 و X60 پرو با باتری غول‌پیکر معرفی شدند - تکفارس 
آنر X60 و X60 پرو با باتری غول‌پیکر معرفی شدند - تکفارس 

آنر X60 و X60 پرو با باتری غول‌پیکر معرفی شدند

افشین نوری
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - 08:46
آنر X60

آنر ار گوشی‌های X60 و X60 پرو در چین رونمایی کرد. هر دو گوشی برای مقاومت در برابر سقوط طراحی شده‌اند و اولین گوشی‌هایی هستند که در صنعت موبایل گواهینامه SGS Gold Label را دریافت کرده‌اند.

آنر X60 دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی TFT LCD با وضوح FHD+ (2412×۱۰۸۰) و حداکثر روشنایی ۸۵۰ نیت است. در حالیکه مدل پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح بالاتر ۱.۵K (2700×۱۲۲۴) و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت است. هر دو گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

آنر X60

هر دو مدل استاندارد و پرو دارای طراحی نازک به ترتیب با ضخامت ۷.۸۸ میلی متر و ۷.۹۸ میلی متر و وزن ۱۸۹ و ۱۸۸ گرم هستند.

آنر X60 در سه رنگ سبز، سفید و مشکی عرضه می‌شود، در حالی که مدل پرو علاوه بر سه رنگ در یک رنگ نارنجی نیز ارائه می‌شود.

در داخل آنر X60 از تراشه ۶ نانومتری دایمنسیتی ۷۰۲۵ اولترا استفاده شده، در حالی که X60 پرو مجهز به تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۶ نسل ۱ شده است.

آنر X60

با وجود طراحی نازک، هر دو گوشی دارای باتری‌های بزرگی هستند. X60 پرو دارای یک باتری ۶۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. در حالیکه X60 از یک باتری بزرگ ۵۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۳۵ واتی بهره می‌برد.

در بخش دوربین‌، هر دو گوشی دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در پشت هستند که با یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو همراه شده است.

مدل پرو از فیلمبرداری تا ۴K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه توسط دوربین پشتی خود پشتیبانی می‌کند و دارای EIS برای لرزشگیری است. در مقابل، مدل استاندارد از فیلمبرداری ۱۰۸۰P پشتیبانی می‌کند.

آنر X60

هر دو گوشی آنر X60 و X60 پرو در چهار نسخه مختلف عرضه می‌شوند: ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت، ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت.

قیمت مدل استاندارد از ۱۱۹۹ یوان (۱۶۸ دلار ) شروع می‌شود و سه نسخه دیگر آن به ترتیب دارای قیمت ۱۳۹۹ یوان (۱۹۶ دلار)، ۱۵۹۹ یوان (۲۲۴ دلار) و ۱۷۹۹ یوان (۲۵۲ دلار) هستند.

قیمت آنر X60 پرو نیز از ۱۴۹۹ یوان (۲۱۰ دلار) شروع می‌شود و سه مدل دیگر آن دارای قیمت به ترتیب ۱۶۹۹ یوان (۲۳۸ دلار)، ۱۹۹۹ یوان (۲۸۰ دلار) و ۲۲۹۹ یوان (۳۲۲ دلار) هستند. مدل آخر از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید