تماشا کنید: تیزر رسمی سری اوپو فایند X8 منتشر شد - تکفارس 
تماشا کنید: تیزر رسمی سری اوپو فایند X8 منتشر شد - تکفارس 

تماشا کنید: تیزر رسمی سری اوپو فایند X8 منتشر شد

محمدامین حیدری
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - 13:18
سری اوپو فایند X8

سری اوپو فایند X8 قرار است در تاریخ ۲۴ اکتبر عرضه شود و حالا تیزر رسمی گوشی‌های این سری منتشر شده که طراحی جدید آن‌ها را نشان می‌دهد.

البته دو گوشی اوپو فایند X8 و X8 پرو به همراه تبلت پد ۳ پرو و هدفون بی‌سیم انکو X3 اکنون در فروشگاه چینی اوپو قرار گرفته‌اند. علاوه‌بر این، ساعت واچ X اوپو نیز با رنگ خاکستری در این فروشگاه لیست شده است. قسمت جلویی، پشتی و فریم اوپو فایند X8 از طراحی تخت برخوردار هستند؛ در حالی که گوشی فایند X8 پرو دارای نمایشگری با چهار لبه خمیده و فریم ارگونومیک منحنی است.

پیت لاو، معاون ارشد شرکت اوپو مدعی شده که علی‌رغم وجود جزیره دوربین بسیار بزرگ، وزن به‌طور متعادلی در سری فایند X8 توزیع شده است. اوپو فایند X8 دارای یک نمایشگر ۶.۵۹ اینچی و بدنه ۱۹۳ گرمی با ضخامت ۷.۸۴ میلیمتری است. مدل پرو این گوشی نیز به یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی مجهز شده و وزن و ضخامت بدنه آن به ترتیب برابر با ۲۱۵ گرم و ۸.۲۴ میلیمتر است.

همانطور که انتظار می‌رفت، هدفون بی‌سیم انکو X3 درواقع همان وان پلاس بادز پرو ۳ است. ناگفته نماند که علاوه‌بر سری اوپو فایند X8، تبلت پد ۳ پرو نیز در نسخه‌های ۸/۲۵۶، ۱۲/۲۵۶، ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی و یک مدل با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی در چین عرضه شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید