امکان تنظیم سرعت پخش و تایمر خواب در یوتیوب فراهم شد - تکفارس 
امکان تنظیم سرعت پخش و تایمر خواب در یوتیوب فراهم شد - تکفارس 

امکان تنظیم سرعت پخش و تایمر خواب در یوتیوب فراهم شد

فرزاد اسرافیلی
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - 12:19
تنظیم سرعت پخش و تایمر خواب در یوتیوب

یوتیوب به تازگی دو قابلیت تنظیم سرعت پخش و تایمر خواب را در دسترس تمامی کاربران خود قرار داده است.

یوتیوب بر اساس بازخورد کاربران خود، دست به بهبودهای جدیدی زده است. یکی از این بهبودها قابلیت تنظیم دقیق سرعت پخش می‌باشد که مکان تغییر سرعت پخش را فراهم می‌سازد.

یوتیوب همچنین در حال گسترش قابلیت تایمر خواب طبق میل کاربران است. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود تایمر را طوری تنظیم کنید که پخش را در ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۳۰ یا ۴۵ دقیقه، در یک ساعت یا زمانی که ویدیوی فعلی به پایان می رسد، متوقف کند. این ویژگی پیش از این تنها در دسترس کاربران پریمیوم قرار داشت.

اواخر امسال با انتشار به‌روزرسانی جدید، قابلیت حالت افقی در iOS بهبود می‌یابد. در حال حاضر می‌توان اندازه مینی پلیر درون برنامه را تغییر و یا آن را جابجا کرد. همچنین امکان ایجاد فهرست‌های پخش گروهی و طراحی تصاویر تامبنیل سفارشی با استفاده از عکس‌های خود یا با استفاده از هوش مصنوعی مولد فراهم شده است. در اواخر امسال، کاربران قادر خواهند بود به ویدیوهای موجود در فهرست‌های پخش رأی دهید.

علاوه بر این، قرار است نشان‌ها نیز به برنامه‌های YouTube و YouTube Music در گوشی‌های همراه اضافه شوند. این نشان‌ها با تعداد کمی شروع می‌شوند. برای مثال، ممکن است شامل یکی از اولین اعضای پولی یک کانال یا فردی که آزمون‌ها را به درستی کامل می‌کند، باشد.

یوتیوب با ارائه ویژگی جدید تجربه حس سینمایی را در تلویزیون شما به ارمغان می‌آورد. بنا به اعلام یوتیوب، قرار است با ارائه رنگ‌های صورتی جدید و روشن، پویایی به پلتفرم یوتیوبی اضافه شود. همچنین موقع بازدید از صفحه کانال در تلویزیون خود، یک ویدیو به طور خودکار پخش می‌شود تا یک تیزر از محتوای سازنده به شما ارائه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید