جزئیات جدیدی از گوشی ریلمی GT 7 پرو منتشر شد - تکفارس 
جزئیات جدیدی از گوشی ریلمی GT 7 پرو منتشر شد - تکفارس 

جزئیات جدیدی از گوشی ریلمی GT 7 پرو منتشر شد

فرزاد اسرافیلی
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - 13:49
ظرفیت باتری GT 7 پرو

یکی از افشاگران نام آشنا به تازگی اعلام کرد گوشی ریلمی GT 7 پرو درای باتری عظیم ۶۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

بنا به گزاشات، ریلمی در حال حاضر بر روی توسعه دو گوشی پرچمدار جدید برای عرضه در بازار چین متمرکز شده است. یکی از این گوشی‌ها GT Neo 7  نام دارد که در ماه دسامبر روانه بازار می‌شود. این گوشی بیشتر گوش متمرکز بر عملکرد خواهد بود. گوشی دیگر GT 7 پرو می‌باشد که پیش بینی می‌شود تا اوایل ماه نوامبر عرضه شود. این گوشی علاوه بر عملکرد محور بودن، تجربه عکاسی عالی را همراه با مشخصات فنی بالا ارائه خواهد داد. Digital Chat Station به تازگی در افشاگری جدید خود به ظرفیت باتری GT 7 پرو اشاره کرده است.

پیش از این شایعه شده بود ریلمیGT 7  پرو مجهز به بزرگترین باتری در بین گوشی‌های هوشمند ریلمی خواهد بود. حال Digital Chat Station در پست جدید خود در شبکه اجتماعی ویبو خبر داد GT 7 پرو دارای باتری عظیم ۶۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

ظرفیت باتری GT 7 پرو

بلافاصله پس از انتشار پست بالا ، Xu Qi Chase رئیس بخش چین ریلمی، در رابطه با ترکیب باتری و شارژ نظرسنجی برای کاربران خود منتشر کرد. همانطور که در پایین مشاهده می‌فرمایید کلمه All به معنای همه در بین گزینه‌ها دیده می‌شود که احتمالا به مجهز بودنGT 7 پرو به باتری ۶۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی اشاره دارد.

ظرفیت باتری GT 7 پرو

به گفته Digital Chat Station، گوشی GT 7 پرو دارای صفحه نمایش سفارشی سامسونگ با گوشه‌های خمیده بوده و نه تنها عملکرد رنگی عالی را ارائه می‌دهد، بلکه دارای فناوری پیشرفته محافظت از چشم در برابر نور را دارد. این ویژگی‌ها برتری این گوشی نسبت به آیفون ۱۶ پرو را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، صفحه نمایش GT 7 پرو از وضوح ۱.۵K پشتیبانی کرده و دارای حسگر اثر انگشت داخلی اولتراسونیک است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند از حداکثر روشنایی جهانی ۲۰۰۰ نیت نیز پشتیبانی می‌کند.

تراشه مورد استفاده در گوشی GT 7  پرو از نوع اسنپدراگون ۸ الیت می‌باشد. این گوشی دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ ۳ برابری ۵۰ مگاپیکسلی دارد. انتظار می‌رود GT 7  پرو بر روی اندروید ۱۵ و رابط کاربری Realme UI 5 اجرا شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید