گوشی‌های آنر X5b و X5b پلاس با قیمت ارزان معرفی شدند - تکفارس 
گوشی‌های آنر X5b و X5b پلاس با قیمت ارزان معرفی شدند - تکفارس 

گوشی‌های آنر X5b و X5b پلاس با قیمت ارزان معرفی شدند

محمدامین حیدری
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - 12:13
آنر X5b و X5b پلاس

شرکت آنر به‌تازگی دو گوشی ارزان‌قیمت X5b و X5b پلاس را برای بازارهای خاورمیانه معرفی کرده که از نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری ۵,۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار هستند.

اگرچه گوشی X5b پلاس کمی از مدل معمولی بهتر است اما در مجموع شباهت‌های این دو دستگاه به یکدیگر بیشتر از تفاوت‌های آن‌ها است. آنر X5b و X5b پلاس از نسخه LTE تراشه هلیو G36 در کنار اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 بهره می‌برند. همچنین شاهد استفاده از یک نمایشگر ناچ‌دار ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی در گوشی‌های جدید آنر هستیم.

دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آنر X5b و X5b پلاس در حفره ناچ نمایشگر قرار گرفته است. این دو مدل به ترتیب دارای دوربین اصلی ۵۰ و ۱۳ مگاپیکسلی هستند و که در کنار آن‌ها، یک سنسور ۰.۸ مگاپیکسلی نیز قرار دارد. شرکت آنر همچنین از یک سنسور اثر انگشت یکسان و باتری ۵,۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در گوشی‌های خود استفاده کرده است.

آنر X5b دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی می‌باشد که می‌توان با پرداخت حدود ۸۰ دلار آن را تهیه کرد. از سوی دیگر، مدل پلاس آن به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده و قیمت آن تقریبا برابر با ۱۰۶ دلار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید