آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک - تکفارس 
آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک - تکفارس 

آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک

محمدامین حیدری
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - 10:29
دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک

در این مطلب تصمیم داریم با معرفی دو روش ساده و کاربردی، به شما آموزش دهیم که چگونه ویدیو مورد علاقه خود را بدون واترمارک از تیک تاک دانلود کنید.

حتما تا به‌حال یک ویدیو تیک تاک که در قسمت ریلزهای اینستاگرام، سرویس شورتس یوتیوب یا سایت هر شبکه اجتماعی دیگری منتشر شده‌ است را مشاهده کرده‌اید؛ تمام این ویدیوها که شما خارج از تیک تاک با آن‌ها مواجه می‌شوید، معمولا دارای واترمارک اختصاصی این پلتفرم هستند و خودداری از انتشار آن که در کنار نام کاربری شخص پست‌گذار قرار گرفته، کار دشواری است.

اگر یکی از ویدیوهای تیک تاک که خارج از این شبکه اجتماعی وایرال شده است را تماشا کنید، بدون شک واترمارک اختصاصی آن را نیز مشاهده خواهید کرد. متاسفانه اهمیتی ندارد که چقدر علاقه‌مند هستید این ویدیوها را بدون واترمارک در گوشی خود ذخیره کنید، زیرا قادر به انجام این کار نخواهید بود. با این حال شاید دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک این پلتفرم، امری غیرممکن نباشد.

برخلاف آنچه که ممکن است با تماشای ویدیوهای دارای واترماک تیک تاک در اینترنت باور کرده باشید، شما می‌توانید آن‌ها را بدون این نوشته مخصوص دانلود کنید. در ادامه دو روش ساده به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ویدیو مورد نظر خود را بدون واترمارک از تیک تاک دانلود کنید.

آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک

روش اول: استفاده از وب‌سایت رسمی تیک تاک

اگر قصد دارید ویدیوهای تیک تاک خود را برای ویرایش یا انتشار در جای دیگر دانلود کنید، می‌توانید این کار را مستقیماً در این شبکه اجتماعی انجام دهید. برای تکمیل نمودن فرایند دانلود ویدیو تنها لازم است به وب‌سایت تیک تاک مراجعه کرده و مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: وارد وب‌سایت تیک تاک شوید.

مرحله دوم: روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.

مرحله سوم: گزینه Creator Tools را انتخاب کنید.

مرحله چهارم: به بخش View Analytics بروید.

مرحله پنجم: در منوی سمت چپ روی قسمت Posts کلیک کنید.

مرحله ششم: ویدیوی موردنظر خود را در تیک تاک برای دانلود پیدا کرده و روی تصویر آن کلیک کنید.

مرحله هفتم: در پایان روی ویدیو راست کلیک کرده و گزینه Save Video As را انتخاب کنید.

اکنون دانلود ویدیویی که در تیک تاک انتخاب کرده‌اید آغاز می‌شود و بدون واترمارک در دستگاه شما ذخیره خواهد شد.

روش دوم: استفاده از وب‌سایت SnapTik

دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک

متاسفانه شما نمی‌توانید ویدیویی که مالک آن نیستید را بدون واترمارک از اپلیکیشن تیک تاک دانلود کنید. با این حال، راهی برای انجام این کار در خارج از برنامه مذکور وجود دارد. با مراجعه به وب‌سایت SnapTik و ارائه لینک ویدیوی تیک تاک، قادر خواهید بود آن را بدون واترمارک دانلود کنید.

مرحله اول: آدرس URL ویدیوی مورد نظرتان در تیک تاک را کپی کنید.

مرحله دوم: به وب‌سایت SnapTik بروید.

مرحله سوم: آدرس URL را در قسمتی که دارای عبارت Paste TikTok link here است، جای‌گذاری کنید.

مرحله چهارم: روی گزینه download کلیک کنید.

مرحله پنجم: در صفحه بعد بررسی کنید که وب‌سایت SnapTik ویدیوی درستی را به شما نمایش داده است؛ سپس روی دکمه آبی download کلیک کنید.

لازم به ذکر است که اشتراک‌گذاری محتوایی که به شما تعلق ندارد و مجوزی از سازنده اصلی آن دریافت نکرده‌اید، برخلاف شرایط استفاده از خدمات تیک تاک و سایر شبکه‌های اجتماعی است و می‌تواند موجب محرومیت شما از آن سرویس شود. اگرچه وب‌سایت SnapTik امکان دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک را برای شما فراهم می‌کند، اما لازم است به یک نکته مهم توجه کنید.

درصورتی که قصد دارید ویدیویی که به شما تعلق ندارد را در جای دیگری منتشر کنید، لازم است از سازنده اصلی آن اجازه بگیرید. البته می‌توانید به کمک وب‌سایت نام‌برده ویدیوهای تیک تاک را بدون واترمارک برای استفاده شخصی خودتان دانلود کنید که در این صورت، با هیچگونه دردسری مواجه نخواهید شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید