ویوو X200 پرو و X200 پرو مینی با مشخصات جذاب معرفی شدند - تکفارس 
ویوو X200 پرو و X200 پرو مینی با مشخصات جذاب معرفی شدند - تکفارس 

ویوو X200 پرو و X200 پرو مینی با مشخصات جذاب معرفی شدند

افشین نوری
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - 17:33
ویوو X200 پرو و X200 پرو مینی با مشخصات جذاب معرفی شدند - تکفارس 

ویوو از گوشی‌های جدید خود با تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰، باتری غول‌پیکر و دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد.

هر دو گوشی در مقایسه با مدل‌های سری X100 خمیده‌تر هستند و در حالی که X200 پرو از یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی خمیده چهارگانه بهره می‌برد، X200 پرو مینی دارای صفحه نمایش ۶.۳۱ اینچی تخت است. صفحه‌نمایش مدل پرو دارای حاشیه‌های ۱.۶۳ میلی‌متری در هر طرف است که از نوع پنل LTPO با نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز بوده و حداکثر روشنایی آن ۴۵۰۰ نیت با فناوری دالبی ویژن است.

ویوو X200 پرو و X200 پرو مینی هر دو مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ هستند که با نسل دوم پروسه ۳ نانومتری مدیاتک ساخته شده و دارای یک هسته قدرتمند Cortex-X925 با فرکانس ۳.۶۲۶ گیگاهرتز است و در بخش گرافیکی از یک پردازنده ۱۲ هسته‌ای برای اجرای بازی‌های سنگین بهره می‌برد.

ویوو از فناوری باتری سیلیکوتی در هر دو گوشی جدید خود استفاده کرده، بطوریکه X200 پرو دارای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و X200 پرو مینی دارای باتری ۵۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. هر دو از شارژ سیمی ۹۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کنند.

ویوو X200 پرو

مدل‌های جدید ویوو X200 پرو دارای سیستم دوربین پشتی سه‌گانه با اپتیک‌های *Zeiss T و تراشه تصویربرداری V3+ ویوو هستند. دوربین اصلی یک سنسور LYT-818 سونی با سایز ۱/۱.۲۸ اینچی و لنز سفارشی f/1.57 با فناوری کالیبراسیون دقیق نور است.

این گوشی‌ها قادر به فیلمبرداری ۴K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه هستند. اما ارتقا واقعی آن‌ها مربوط به دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی Zeiss APO است که قبلا در X100 الترا شاهد آن بودیم. این دوربین دارای فاصله کانونی ۸۵ میلی‌متری (۳.۷ برابر) با لنز f/2.67 است. دو دوربین دیگر این گوشی‌ها شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض f/2.0 و ۳۲ مگاپیکسلی سلفی f/2.0 با فوکوس خودکار است.

ویوو X200 پرو

ویوو X200 پرو در رنگ‌های آبی، خاکستری، سفید و مشکی و در نسخه‌های ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت/۱ ترابایتی و نسخه ویژه ۱۶ گیگابایتی/۱ ترابایتی عرضه می‌شود که قیمت آن‌ها از ۷۴۸ دلار/۶۸۵ یورو شروع می‌شود.

ویوو X200 پرو

ویوو X200 پرو مینی نیز در رنگ‌های سبز، صورتی، سفید و مشکی عرضه می‌شود و دارای نسخه‌های ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت/۱ ترابایتی با قیمت پایه ۶۶۳ دلار/۶۱۰ یورو است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید