ویوو X200 با تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ رونمایی شد - تکفارس 
ویوو X200 با تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ رونمایی شد - تکفارس 

ویوو X200 با تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ رونمایی شد

افشین نوری
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - 17:03
ویوو X200 با تراشه دایمنسیتی 9400 رونمایی شد

شرکت ویوو امروز جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود را معرفی کرد که یکی از آن‌ها ویوو X200 با تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ است.

ویوو X200 دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی خمیده با پشتیبانی از HDR10+ است و از نوردهی PWM با فرکانس بالا پشتیبانی می‌کند و روشنایی آن تا ۴۵۰۰ نیت می‌رسد. همچنین یک حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر آن وجود دارد.

X200 در پنل پشتی خود یک سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۵۶ اینچی IMX921 با لنز f/1.57 زایس دارد. در کنار آن یک لنز تله فوتو ۷۰ میلی‌متری f/2.57 با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۹۵ اینچی IMX882 و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض ۱۵ میلی‌متری وجود دارد. برای فیلم‌برداری، X200 می‌تواند ویدیوهای ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه ثبت کند.

ویوو X200 با تراشه دایمنسیتی 9400 رونمایی شد

در داخل این گوشی یک باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی وجود دارد که نسبت به X100 سال گذشته ۸۰۰ میلی‌آمپرساعت افزایش یافته است. این باتری فقط با شارژ سیمی ۹۰ واتی شارژ می‌شود (از ۱۲۰ وات در سال گذشته کمتر است). گوشی X200 با وجود ظرفیت باتری بزرگتر، کوچکتر از مدل قبلی خود است: با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی و ضخامت ۷.۹۹ میلی‌متر در مقابل ۶.۷۸ اینچ و ۸.۵ میلی‌متر.

همچنین در حالیکه ویوو X100 دارای استاندارد IP68 بود، مدل جدید از IP69 برای محافظت در برابر جت‌ آب گرم پشتیبانی می‌کند.

ویوو X200 با تراشه دایمنسیتی 9400 رونمایی شد

ویوو X200 رابط کاربری OriginOS 5 را اجرا می‌کند و دارای قابلیت ارتباط آفلاین است که قادر است پیام‌ها را تا ۱ کیلومتر بدون اتصال سلولی ارسال کند. همچنین چندین قابلیت هوش مصنوعی روی آن ارائه شده است.

ویوو X200 در رنگ‌های آبی، خاکستری، سفید و مشکی عرضه می‌شود. پیش‌سفارش این گوشی از امروز آغاز می‌شود و از ۱۹ اکتبر قابل خرید خواهد بود. قیمت مدل پایه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی از ۴۳۰۰ یوان (۶۰۵ دلار/۵۵۵ یورو) شروع می‌شود. نسخه‌های دیگری مانند ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی، ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی و یک مدل رده‌بالاتر با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی وجود دارد. ویوو هنوز صحبتی درباره عرضه جهانی این گوشی نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید