ببینید: رندرهای ساعت شیائومی اسمارت بند ۹ پرو فاش شد - تکفارس 
ببینید: رندرهای ساعت شیائومی اسمارت بند ۹ پرو فاش شد - تکفارس 

ببینید: رندرهای ساعت شیائومی اسمارت بند ۹ پرو فاش شد

محمدامین حیدری
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - 12:39
رندرهای شیائومی اسمارت بند 9 پرو

به‌تازگی رندرهای ساعت هوشمند شیائومی اسمارت بند ۹ پرو به بیرون درز کرده‌اند که نمایشگر آن با لبه‌های نسبتا خمیده را نشان می‌دهند.

ساعت هوشمند اسمارت بند ۹ در ماه آگوست عرضه شد؛ همچنین شیائومی کمتر از یکسال پیش اسمارت بند ۸ پرو را روانه بازار کرد. با این حال، به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد به‌زودی از ساعت جدید اسمارت بند ۹ پرو رونمایی کند و حالا رندرهای غیر رسمی آن فاش شده است.

رندرهای شیائومی اسمارت بند 9 پرو

اگرچه تشخیص جزئیات در این رندرها کمی دشوار است، اما به نظر می‌رسد ساعت هوشمند شیائومی اسمارت بند ۹ پرو دارای یک نمایشگر یا شیشه نسبتا خمیده است که با صفحه تخت اسمارت بند ۸ پرو تفاوت دارد. آن‌طور که پیداست، بدنه ساعت جدید شیائومی کمی مات‌تر از پوشش کاملا براق نسل نسل قبل است؛ همچنین به نظر می‌رسد که بند محصول نام‌برده در مقایسه با اسمارت بند ۸ پرو کمی تغییر یافته است.

رندرهای منتشر شده سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی اسمارت بند ۹ پرو را نشان می‌دهند؛ لازم به ذکر است که درستی این رندرها را نمی‌توان تائید کرد و جزئیات دیگری از ساعت جدید شیائومی نیز در دسترس نمی‌باشد. با این حال، انتظار نداریم که این محصول تفاوت چندانی با اسمارت بند ۸ پرو داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید