مصاحبه جدید جنیفر لوپز پس از جدایی از بن افلک - تکفارس 
مصاحبه جدید جنیفر لوپز پس از جدایی از بن افلک - تکفارس 

مصاحبه جدید جنیفر لوپز پس از جدایی از بن افلک

افشین نوری
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - 15:24
جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در مصاحبه جدید خود با نیکی گلیزر کمدین معروف، صحبت‌هایی درباره شرایط زندگی خود پس از جدایی از بن افلک بیان کرده است.

این ستاره هالیوود هنگام مصاحبه با نیکی گلیزر برای مجله Interview در مورد پذیرش زندگی مجردی صحبت کرد.

جنیفر لوپز گفت که دارد یاد می‌گیرد که می‌تواند بدون داشتن یک شخص مهم در زندگی‌اش احساس کامل بودن بکند.

این ستاره ۵۵ ساله درباره درک اینکه می‌تواند به تنهایی خوشبخت شود گفت که «۳۰ سال طول کشید تا این موضوع را بفهمد.»

لوپز که چهار بار ازدواج کرده است، در ژوئیه ۲۰۲۲ دوباره رابطه خود را با بن افلک ۵۲ ساله علنی کرد و با او ازدواج کرد. اما به نظر می‌رسید که رابطه این دو نفر از بهار ۲۰۲۴ به مشکل برخورده است و آن‌ها بیشتر تابستان خود را به طور جداگانه سپری کرده‌اند. لوپز در پرونده طلاق خود تاریخ جدایی‌شان را ۲۶ آوریل ذکر کرده است.

او در گفتگو با مجله Interview درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد. وقتی از لوپز پرسیده شد که تا چه حد به شایعات آنلاین درباره زندگی خود توجه می‌کند، گفت: «من می‌دانم که همه چیزهایی که درباره من نوشته و گفته می‌شود، چیزهایی نیستند که من واقعی‌ام هستم. این را مدت‌ها پیش آموختم و شبکه‌های اجتماعی برای من به اندازه دیگران جدی نیست.»

لوپز گفت: «من می‌دانم که آدم خوبی هستم. می‌دانم که مادر خوبی هستم. می‌دانم دوستانم چه کسانی هستند. می‌دانم که دوستانم به‌خوبی می‌دانند که من چه کسی هستم، مادرم، پدرم و همه این‌ها. همیشه عده‌ای هستند که شما را دوست خواهند داشت، کسانی هم شما را درک نخواهند کرد و عده‌ای هم فقط می‌خواهند از شما بیزار باشند، هیچ‌کدام این‌ها واقعا اهمیتی ندارد.»

او اعتراف کرد که پس از جدایی از افلک کمی احساس غم‌انگیزی و پریشانی دارد اما وقتی به این احساسات فکر می‌کند می‌گوید: «این چیزها من را نابود نمی‌کند.»

لوپز در ادامه گفت «حالا فکر می‌کنم که می‌توانم به تنهایی احساس خوشبختی را تجربه کنم. قبلا می‌گفتم که انسان خوشبختی هستم، اما همچنان به دنبال کسی بودم، اما حالا می‌گویم: نه، حالم خوب است.»

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید