امکان تغییر ایمیل اصلی اپل با iOS 18.1 فراهم شد- تکفارس
امکان تغییر ایمیل اصلی اپل با iOS 18.1 فراهم شد- تکفارس

امکان تغییر ایمیل اصلی حساب اپل با iOS 18.1 فراهم شد

امین باقری
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - 13:48
تنظیمات iOS 18.1

در iOS 18.1، گزینه‌ای جدید برای تنظیم یک ایمیل اصلی در برنامه تنظیمات وجود دارد که باعث می‌شود عمل تغییر ایمیل اصلی مرتبط با حساب اپل شما ساده‌تر شود. ایمیل اصلی، همان ایمیلی است که دیگران هنگام همکاری و ارسال اسناد و دعوت‌نامه‌های تقویم و موارد دیگر مشاهده می‌کنند.

امکان تغییر ایمیل اصلی اپل با iOS 18.1 فراهم شد- تکفارس

پیش از این، تغییر دادن ایمیل حساب اپل (یا Apple ID) کار ساده‌ای نبود، با وجود این که این ایمیل گاهی برای دیگران قابل مشاهده است. قبلا برای تغییر ایمیل حساب اپل، باید ایمیل قبلی خود را حذف و ایمیل جدیدی انتخاب کرده و سپس مراحل تایید را طی می‌کردید.

اکنون شما قادر هستید ایمیل خود را تغییر داده و همچنان در کنار ایمیل اصلی جدید، از ایمیل قبلی برای ورود به حساب کاربری استفاده کنید. این تنظیمات همچنین شامل گزینه‌ای برای تغییر آدرس ایمیل iCloud.com یا me.com است، بنابراین اگر از آدرس ایمیل فعلی خود راضی نیستید، اکنون می‌توانید آن را به آدرس دیگری تغییر دهید.

پیش از iOS 18.1، اپل به کاربران اجازه نمی‌داد آدرس ایمیل اصلی آی کلود خود را حذف، تغییر یا غیر فعال کنند. شما می‌توانستید یک نام مستعار تنظیم کنید و از آن استفاده کنید، اما ایمیل اصلی همچنان در برخی موارد برای دیگران قابل مشاهده بود. حالا برای کسانی که آدرس ایمیل آی کلود مناسبی ندارند، این گزینه اجازه می‌دهد که به جای تکیه بر نام مستعار، آن را به کلی تغییر دهند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید