شایعه: دوربین‌های گلکسی S25 اولترا طراحی متفاوتی خواهند داشت - تکفارس 
شایعه: دوربین‌های گلکسی S25 اولترا طراحی متفاوتی خواهند داشت - تکفارس 

شایعه: دوربین‌های گلکسی S25 اولترا طراحی متفاوتی خواهند داشت

محمدامین حیدری
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 12:36
طراحی گلکسی S25 اولترا سامسونگ

گزارشی تازه نشان می‌دهد که دوربین‌های گوشی گلکسی S25 اولترا سامسونگ قرار است طراحی متفاوتی داشته باشد، اما چیدمان آن‌ها نسبت به قبل تغییری نخواهد کرد.

براساس این گزارش، سامسونگ دوربین اولتراواید پرچمدار خود را به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL JN3 ارتقا داده است، اما تغییری در سایر دوربین‌های آن اعمال نکرده است. دوربین اصلی و ماژول ۱۰ مگاپیکسلی گلکسی S25 اولترا به ترتیب از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 و IMX754 سونی بهره می‌برند. همچنین شاهد استفاده از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX854 برای لنز پنج برابری این دستگاه خواهیم بود.

با این حال، طراحی دوربین‌های گلکسی S25 اولترا تغییر کرده؛ یک افشاگر با نام Ice Universe تصویری را منتشر کرده است که ظاهر جدید لنزهای دوربین پرچمدار سامسونگ با یک حلقه ضخیم و تیره در اطراف آن‌ها را نشان می‌دهد. این زبان طراحی مشابه آن چیزی است که در رندرهای مربوط به سایر مدل‌های سری گلکسی S25 مشاهده کردیم؛ براین اساس، ظاهر لنزهای دوربین گلکسی S25 اولترا شباهت زیادی به گلکسی زد فولد ۶ دارد.

طراحی دوربین‌های گلکسی S25 اولترا

این بدان معناست که قاب‌های محافظ باید به گونه‌ای طراحی شوند تا در هنگام استفاده، پشت گوشی کاملا تخت باشد. البته چیدمان دوربین‌های پرچمدار سامسونگ ثابت خواهد ماند؛ بنابراین، تمام مدل‌های سری گلکسی S25 سامسونگ شبیه به یکدیگر هستند. با این حال، گلکسی S25 اولترا با گوشه‌های گرد و ارگونومی بهبودیافته که شامل کاهش عرض و وزن آن می‌شود، ظاهر متفاوتی نسبت به نسل قبل خود خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید