سری ردمی K80 با مشخصات بهبودیافته در راه است - تکفارس
سری ردمی K80 با مشخصات بهبودیافته در راه است - تکفارس

سری ردمی K80 با مشخصات بهبودیافته و قیمت بالاتر در راه است

امین باقری
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - 12:49
سری ردمی K80

سری پرچمدار ردمی K به‌زودی در هفته‌های آینده یک به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد و اکنون اطلاعات پراکنده‌ای از منابع مختلف درباره آن به دست ما رسیده است. اول از همه، وانگ تِنگ از ردمی اعلام کرده که سری ردمی K80 به اندازه زیادی بهبود یافته است، نه تنها از نظر عملکرد، بلکه در یک زمینه دیگر که هنوز فاش نشده است. در این زمینه مرموز، دستگاه‌های سری K80 از بسیاری از دستگاه‌های برندهای رقیب که زودتر عرضه می‌شوند، برتر خواهند بود.

او همچنین به تاریخ انتشار خانواده K80 اشاره کرده و می‌گوید کسانی که قصد دارند در پایان سال گوشی خود را تعویض کنند، بهتر است منتظر پرچمداران جدید ردمی باشند.

سری ردمی K80 با مشخصات بهبودیافته در راه است - تکفارس

بر اساس اطلاعات افشاگر چینی معروف، Digital Chat Station، سری ردمی K80 با قیمت بالاتر عرضه خواهد شد و قیمت نسخه پرو بیشترین افزایش را خواهد داشت. این اصلا خبر خوبی نیست، اما در سوی دیگر او فاش کرده که مدل برتر خط تولید K80 از تراشه پرچمدار بعدی کوالکام (که احتمالا اسنپدراگون ۸ الیت نام دارد)، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و همچنین شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی بهره خواهد برد. بنابراین شاید افزایش قیمت‌ها برای بسیاری از افراد قابل توجیه باشد.

اگر تاکنون نام سری ردمی K را نشنیده‌اید، به این دلیل است که این سری فقط در چین با این نام فروخته می‌شود. در بازار بین‌المللی، دستگاه‌های این سری معمولا با برند پوکو F عرضه می‌شوند و خبر افزایش قیمت‌ها احتمالا خبر خوبی برای مدل‌های بعدی پوکو F نخواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید